Skrevet 29. august 2015 9 år Det nærmer seg tid for å gjøre seg klar til høstens viktigste flysimulatoreventyr, nemlig FSWeekend i Lelystad, Nederland. http://www.fsweekend.com/ I år går evenementet av stabelen 7 og 8 November. For de som ikke har vært med på dette, er det verdens største samling av flysim-entusiaster og cockpitbyggere. At arrangementet foregår i et flymuseum gjør det ikke mindre interessant. Sjekk ut Lelystad Avidrome for å få inntrykk av hva museet kan vise til. http://www.aviodrome.nl/ De siste årene har den norske kjernen booket seg inn på Hotel Marktzicht i Harderwijk, og reist ned fredag morgen, med retur søndag formiddag. Harderwijk er et mye hyggeligere sted å bo enn Lelystad. FSWeekend er åpen lørdag og søndag, så hvis det passer bedre med besøk på søndagen, er dette også mulig. I Harderwijk finnes det mange serveringssteder der vi kan samles for å diskutere vår sære hobby, og krydre praten med god mat og drikke! Noen gjengangere har annonsert sitt fravær i år, men vi satser på en ny gjeng med nye deltagere på dette viktige arrangementet. Hvem blir med? Vidar
Skrevet 4. september 2015 9 år Forfatter Still dere i kø, så tar vi en av gangen! Ingen grunn til å være beskjeden... Det blir kanskje ikke fullt så mange deltakere fra Norge i år som tidligere, men noen burde absolutt kunne fristes til å få med seg dette viktige evenementet. Gi lyd! Vidar
Skrevet 21. oktober 2015 9 år Det er et kjempeproblem Gert, men har du vurdert ut- eller innvandring? Det er veldig i skuddet for tiden. Vi har plass til deg og, det er jeg sikker på GT/NAX
Skrevet 22. oktober 2015 9 år Forfatter Men jeg må stå over i år, dessverre. Ha det hyggelig på tur! Vidar
Skrevet 22. oktober 2015 9 år Skulle gjerne blitt med, men siden alt av penger går til å spare til Simworld OH så må jeg vente til neste år
Skrevet 28. oktober 2015 9 år They don't let me in, Geir, I don't have a boat.... ;D Det er et kjempeproblem Gert, men har du vurdert ut- eller innvandring? Det er veldig i skuddet for tiden. Vi har plass til deg og, det er jeg sikker på GT/NAX
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.