Skrevet 1. mai 2015 9 år ORBX kjörer salg no i mai.37% på alt inkludert Norway, FTX Global, Vector and openLC EU. Löp å kjöp om du mangler noe. http://www.orbxsystems.com/forum/topic/97068-may-sale-37-off-almost-all-orbx-products/#entry879704
Skrevet 1. mai 2015 9 år Jeg bruker FSX, men regner med å gå over til P3D til høsten (litt andre sysler i den lyse årstid). Hvis jeg kjøper FTXN nå og legger den inn i FSX, kan jeg da enkelt overføre den til P3D, eller må jeg da kjøpe den på nytt?
Skrevet 1. mai 2015 9 år Ingen fare det virker på de fleste plattformer FSX /P3d / er vel såkalt trippel installer i den
Skrevet 1. mai 2015 9 år Forfatter Di fleste scenery har såkalt 3 installer og kan instaleres i FSX,P3D V1 og 2. Alle nyere scenery har denne 3 installer og di gir deg også ny versjon vederlagsfritt av di som pr. i dag er kompatibel med FSX og P3D V1 etter hvert som di blir konvertert til P3D V2. Der står i beskrivelsen på hjemmesiden deres hvilke versjoner som er kompatibel med hva.
Skrevet 1. mai 2015 9 år Tusen takk for avklaring. Da ser jeg frem til FTXN på FSX plattform som jeg ser av alle innleggene vil heve flyopplevelsen i Norge
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.