Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 22. mars 2015 Moderatorer Skrevet 22. mars 2015 Har satt opp en MP server oppe i Bodø Problemer med å se andre fly i 2.4 de ser meg men jeg ser ikke de så da må vi ha 2.5 for å fullt utbytte av multiplayeren Jeg står på MIL Cargo30 Tenkte test av "OKSEN" på serveren men alle er velkommen "Bus eller GA" IP xx.xx.xx.xxx Teamspeak adresse ts3se.clanwarz.com:1125 fane P3dv2 AlPnGp22c34 Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Moderatorer Skrevet 22. mars 2015 dump Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. mars 2015 Premium Medlem Skrevet 22. mars 2015 Det ante meg at det ble trøbbel mellom de forskjellige utgavene av P3D ...... . For tiden har jeg en perfekt fungerende P3D2.4 så jeg venter med å ta alle problemene med å oppgradere. Veldig bra at P3D2 utvikles videre, men det koster tid og tålmodighet å holde følge. Ser ingen umiddelbar glede i å oppgradere nå, så jeg venter kanskje til versjon P3D3 Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Moderatorer Skrevet 22. mars 2015 Opplevde bare forbedringer med 2.5 så ser ikke grunnen til å vente bare å spare scenery.cfg vekk fra p3d og alt scenery er inntakt ...tut å kjør er forøvrig på langtur med starfightern Bodø-AAlborg/ Tacan Nav /fulle tanker ser ut til å gå akkurat uten refuling en vei ??? Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Moderatorer Skrevet 22. mars 2015 Server stengt ned for i dag Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.