Kjetil Håvan Skrevet 4. januar 2015 Skrevet 4. januar 2015 Noen som har prøvd FSCloud av dere her inne? Finner ingen tråder om det ved søk på forumet. Den anbefaler jeg! Enkel og komme i gang med, støtter Xplane, P3D og FSX. http://fscloud.net/ 1 Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 4. januar 2015 Moderatorer Skrevet 4. januar 2015 Er nok redd for at den "lagger" som de fleste externe programmene og det er ikke gøy Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 6. juni 2017 Moderatorer Skrevet 6. juni 2017 Trekker tilbake "laggingen" er et utmerket program for multiplayer World over 8) Veldig enkelt å sette opp bruker utrolig lite resurser og flyter meget bra .....faktisk det beste externe jeg har vært innom Her kan du se LIVEMAP hvor flyr folket nå ? http://81.169.250.232/va/index.php/acars Siter
Andrew Thomsen Skrevet 6. juni 2017 Skrevet 6. juni 2017 Har selv brukt den en stund. Funker jo med alle simmer og har ikke de irriterende egenskapene til dasswings, som feil hastighet på FL og nesten stall om man prøver å klatre høyere, chat som ikke funker osv :-p Siter
Kjetil Håvan Skrevet 6. juni 2017 Forfatter Skrevet 6. juni 2017 Da blir det så vi går over til FSCloud her i trøndelag også! Vanvittig mye folk der å flyger da. Det er jo skikkelig morro! Siter
Andrew Thomsen Skrevet 6. juni 2017 Skrevet 6. juni 2017 Regner med å være innom i morgen ettermiddag. Callsign Foxbat. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 10. juli 2017 Moderatorer Skrevet 10. juli 2017 God som gull Goffen ;-) Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 19. juli 2017 Moderatorer Skrevet 19. juli 2017 Bra Goffen Kremen er jo at den går på tvers av andre platformer også Ser du LN_RHU så er jeg i farten Ikke så mye om dagen men titter innom Må snart ha en samling av oss gamlinger og nye å få kikket på omgivelsene Litt tynt med fly i p3d_v4 men har så jeg greier meg maks PMDG 737 nedover har jeg en del kjente som virker Siter
goffen Skrevet 19. juli 2017 Skrevet 19. juli 2017 La oss prøve og få gamle tider tilbake,, med masse MP aktivitet til høsten. Am in Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 8. januar 2019 Moderatorer Skrevet 8. januar 2019 På tide å få litt aktivitet her nå kanskje last ned denne for de som ikke har den start simmen før du aktiverer den ellers blir det litt tullhttp://fscloud.net/FSCloud_Setup.exe Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 8. januar 2019 Skrevet 8. januar 2019 På 4.1.2015 den 19.06, Kjetil Håvan skrev: Noen som har prøvd FSCloud av dere her inne? Finner ingen tråder om det ved søk på forumet. Den anbefaler jeg! Enkel og komme i gang med, støtter Xplane, P3D og FSX. http://fscloud.net/ Er veldig fornøyd med Fscloud , anbefales Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 22. mars 2019 Moderatorer Skrevet 22. mars 2019 Noen som er aktive på fsCloud ? Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 11. oktober 2019 Moderatorer Skrevet 11. oktober 2019 HINT!! Ikke start opp FSCLOUD før simmen er oppe å køre blir bare noe kluss av det Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 17. november 2019 Skrevet 17. november 2019 På 11.10.2019 den 11.47, Robert Hulthin skrev: HINT!! Ikke start opp FSCLOUD før simmen er oppe å køre blir bare noe kluss av det Tusen takk Robert, jeg viste jo det men klarte å starte opp den først, det var dumt, fikk spørsmål om unlock code ? sendte en melding til tatoomann, har ikke fått svar ?, skal prøve igjen nå, kjøpt meg ny Ekstrem pc Intel Core i9-9900KS Prosessor , ASUS GeForce RTX 2080 Ti , er veldig fornøyd med den ,har M2 hdd totalt 10 TB osv Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 18. november 2019 Moderatorer Skrevet 18. november 2019 Hm ikke hørt om sådan blockering før .... Ja da må en bare være enda bedre på å huske at FSCLOUD STARTES ETTER SIMMEN ER OPPE OG KJØRER Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 18. november 2019 Skrevet 18. november 2019 2 timer siden, Robert Hulthin skrev: Hm ikke hørt om sådan blockering før .... Ja da må en bare være enda bedre på å huske at FSCLOUD STARTES ETTER SIMMEN ER OPPE OG KJØRER Hei, slettet alt av fscloud på PC , installerte på nytt, startet P3Dv4.5 , startet så fscloud, da var alt som det skulle igjen 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.