Skrevet 22. desember 2014 10 år God kveld! Som de fleste her vet, så skal jeg slippe Jarlsberg sceneriet mitt på julaften, og alt er klart bortsett fra en ting: med ORBX Norge, får jeg dobbelt opp med scenery-objekter, og noen steder forsvinner flattenen min... Har prøvd å ha ENJB som 1 prioritet, og jeg har sletta alle enjb filer i FTXN mappen.. Noen som kan hjelpe meg her? På forhånd takk!
Skrevet 22. desember 2014 10 år Kanskje du skal slette de fra AON også : Sorry fant ikke ENJB filer der eller i Airstrips of Norway Men fant noen i Norske GA
Skrevet 22. desember 2014 10 år Forfatter Har bare FTXN aktivert, så AON og NGA skal ikke ha noe å si..
Skrevet 23. desember 2014 10 år Kom selv på at jeg så doble tårn på ENGM etter installasjon... Hva fjerner jeg da mon tro?
Skrevet 23. desember 2014 10 år Ved å fjerne di filene som heter engm i ftx scenery 05 mappa mener jeg d var.
Skrevet 23. desember 2014 10 år Ved å fjerne di filene som heter engm i ftx scenery 05 mappa mener jeg d var. For ENGM er det ifølge Andrew også en fil i ''ORBX\FTX_EU\FTX EU Nor06' som må fjernes/disables: 'FTX_EU_NOR_engm_grasspoly'.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.