Andreas R.Pettersen Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Hei hå, I et forsøk på å få til en go gammel mp økt. så tenkte jeg å høre om noen er interisert og være med på en tur i løpet av uka, Onsdag eller Torsdag. Hva som måtte passe best for flest. tidspunkt kan vi da bli enige om, hvis det er interesse for en slik tur. Flytype vil nokk bli GA. og vi tar starten i Bodø. hvor vi havner er ikke nøye, Info om teamspeak står her på fora. så stikk gjerne innom for en prat. er som regel på etter 19:00. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 3. desember 2014 Moderatorer Skrevet 3. desember 2014 JA jeg er klar 8) folket må komme ut av ventehallen skal det bli no seriøs no rules flyging :D Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Skrevet 3. desember 2014 da står vi 3 stykk i bodø, om noen føler for og slå følge så er det bare og stikke innom. Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Skrevet 4. desember 2014 Sitter på Teamspeak nå om noen er interisert i en tur. åpen for alt av turer. blir på litt utover kvelden. Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Skrevet 5. desember 2014 Sitter på ts nå og lekker med katta, hvis noen føler for og stikke innom en tur. Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Skrevet 14. desember 2014 Om noen er Interesert så sitter jeg på Teamspeak nå og flyr i vårt herlige land. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.