Steinar Grindstein Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Først vil jeg si at jeg beklager den situasjonen som har oppstått. Jeg har vert inne i en meget lang og føff periode de site tre måndene. Er svert få her som har kjenskap til hva jeg har vert igjennom de siste 8 måndene. Den 13 Mars var jeg involvert i en meget allvårlig ulykke med dødlig utgang.Som følge av denne ulykken har jeg fått en del psykiske problemer, konflikt med enkelte i min nære familie og mistet jobben. I perioder har jeg ignorert private meldinger på facebook. Ikke vert særlig aktiv på nette generelt. En annen reaksjon jeg har hatt er at jeg har ikke besøkt forumet på over en måned. Joda jeg vet at enkelte har sendt meg PM på facebook med oppfordring til å ta en titt, men jeg har rett å slett ikke orket det før nå. Jeg kommer til å kontakte Stian på PM umidelbart får å få en avklaring på dette, og se om det er mulig å få til en bra utgang for begge parter. Benjamin. Jeg kontaktet deg med spørsmål om kontonummer for tilbakeføring av beløpet på 50 kroner. Denne fikk jeg aldri noe respons på. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. november 2014 Premium Medlem Skrevet 30. november 2014 Veldig bra at du tar kontakt igjen Steinar, dette var i ferd med å bli en uholdbar situasjon. Vi har full forståelse for at du kjemper en vanskelig kamp mot etter-reaksjoner av en tragisk ulykke, så det er mye bedre at du står fram med problemene, enn at du lar det gå ut over dine venner. Vi er her for å hjelpe deg, og skal støtte deg så langt det lar seg gjøre. Stian er den rette til å svare på denne henvendelsen, men jeg føler også noe ansvar for at Stian havnet i denne "situasjonen", så derfor tillater jeg meg å blande meg inn. Livet kan være brutalt noen ganger, men sammen er vi sterke. Lykke til Steinar, og ikke nøl med å ta kontakt. Siter
Geir Teigo Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Fint å høre fra deg Steinar. Håper og tror dere får ordnet opp dere imellom. Håper også du kommer tilbake til miljøet når du får bearbeidet alt du har vært gjennom. Ha en fin dag GT/NAX Siter
Steinar Grindstein Skrevet 30. november 2014 Forfatter Skrevet 30. november 2014 Hei igjen Jeg var litt trøtt på morran når jeg skrev mitt første inlegg, derfor ble det litt kort. Ønsker å sette ting i litt perspektiv med tanke på hva jeg har vert igjenom. Som jeg alt har nevnt var jeg involvert i en ulykke. Detaljer fjernet av admin av respekt for pårørende. Jeg håper at dette forteller litt om hva jeg har vert igjenom i disse måndene. Hva gjelder saken mellom meg og Stian vil denne bli tatt på bakrommet. Jeg å Stian har alt startet en dialog. Så til spørsmålet om jeg kommer tilbake i miljøet. Ja det har jeg absolutt planer om å gjøre. Jeg håper å trur jeg vil komme tilbake i go gammel stil om ikke så alt for lenge. Her vil torsdagens møte med advokaten ha litt å si med tanke på hva han har å meddele meg. Den infoen han kommer med kan slå ut positift eller negatift. Her vil tiden vise hva som skjer. Ønsker alle en fortsatt fin Søndag Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 30. november 2014 Moderatorer Skrevet 30. november 2014 Takker for informasjon Steinar Unner ingen det du har vært igjennom og sliter med nå, håper bare du kan komme deg sånn noelunde greit over hendelsen med tiden God bedring og lykke til videre. Siter
Tom Knudsen Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Håper det løses for deg og alle andre Steinar, lykke til og god bedring. Siter
per berge Skrevet 1. desember 2014 Skrevet 1. desember 2014 Trist å høre hva du vært igjennom og nå står midt oppi Steinar, men takk for att du sto fram og fortalte din historie. Som du sikkert så i tråden om saken var det en oppfatning om att noe hadde skjedd som du ikke hadde full kontroll på. Når jeg nå leser hva du har havna oppi skulle jeg nesten ønske det var det motsatte alternativet, at du rett og slett bare hadde gitt blaffen. Det ville ikke minst for deg sjøl vært en situasjon du kunne lett kommet deg ut av om du skjønner hva jeg mener. Nå vil jeg bare ønske deg alt vel, stå på for deg sjøl for å kom deg på beina igjen. Per, en kompis. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.