Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

En liten advarsel til dere som er en såkalt handyman. (Noe som jeg selv anser meg for å være)

Ikke begynn å rense et ventilator filter, et aluminium filter med masse drit som gjerne har samlet fett fra tidenes morgen. Ikke tro at hvis du legger alt i en høykonsentrat av salmiak så løser dette seg opp. Ikke prøv å skrubbe i så varmt vann at du nesten får 2 grads forbrenning. Ikke en gang begynn tanken på å koble opp høytrykkspyleren med varmtvann og en masse kjemikalier for så å spyle den ren. Jeg ber deg å la være, fordi det er mye billigere å kjøpe et nytt filter, mye enklere å kjøpe nytt filter, mye mindre mas. Og når du da har kjøpt nytt filter uten at Kjærringa vet om det, så kan du bytte det og si at:

Se her min kjære kone, det var jo ganske lett å vaske dette filteret. I FIX!

Skrevet

Njah, jeg lot nettopp de filtrene ligge å godgjøre seg i Zalo, universets beste rensemiddel, og det ble rent. Prøver å unngå bruk & kast så langt jeg kan, og blør heller litt på fingra. Og skulle jeg mot formodning komme inn i et ormehull som bringer meg 1000 år frem i tiden, vil jeg helt sikkert finne igjen to ting: Zalo. Og Svenske kjøttboller.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...