Christian Andrè Todal Skrevet 10. november 2014 Skrevet 10. november 2014 Hei En liten advarsel til dere som er en såkalt handyman. (Noe som jeg selv anser meg for å være) Ikke begynn å rense et ventilator filter, et aluminium filter med masse drit som gjerne har samlet fett fra tidenes morgen. Ikke tro at hvis du legger alt i en høykonsentrat av salmiak så løser dette seg opp. Ikke prøv å skrubbe i så varmt vann at du nesten får 2 grads forbrenning. Ikke en gang begynn tanken på å koble opp høytrykkspyleren med varmtvann og en masse kjemikalier for så å spyle den ren. Jeg ber deg å la være, fordi det er mye billigere å kjøpe et nytt filter, mye enklere å kjøpe nytt filter, mye mindre mas. Og når du da har kjøpt nytt filter uten at Kjærringa vet om det, så kan du bytte det og si at: Se her min kjære kone, det var jo ganske lett å vaske dette filteret. I FIX! Siter
Tom Knudsen Skrevet 12. november 2014 Skrevet 12. november 2014 Takk for tipset, helt klart en artig lærepenge slik den er fortalt he he.. Personlig kjøper jeg bare nytt når det blir for ille.. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 12. november 2014 Skrevet 12. november 2014 Njah, jeg lot nettopp de filtrene ligge å godgjøre seg i Zalo, universets beste rensemiddel, og det ble rent. Prøver å unngå bruk & kast så langt jeg kan, og blør heller litt på fingra. Og skulle jeg mot formodning komme inn i et ormehull som bringer meg 1000 år frem i tiden, vil jeg helt sikkert finne igjen to ting: Zalo. Og Svenske kjøttboller. Siter
Christian Andrè Todal Skrevet 12. november 2014 Forfatter Skrevet 12. november 2014 Og skulle jeg mot formodning komme inn i et ormehull som bringer meg 1000 år frem i tiden, vil jeg helt sikkert finne igjen to ting: Zalo. Og Svenske kjøttboller. He he, det ville ikke forundre meg Siter
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 13. november 2014 Premium Medlem Skrevet 13. november 2014 Setter det bare i oppvaskmaskinen med jevne mellomrom... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.