Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter

Som Jon Arne sier så holder Eagle Dynamics på med en Legacy Bug. Det var et par bilder av en WIP cockpit i forrige "news letter" :)

Hornet-1.jpg

Jeg foretrekker også Legacy Horneten og gleder meg stort til ED sin, i tillegg til F-16 og MiG-29 så er Horneten den maskinen som jeg har mest sansen for.

Skrevet

Jeg gir beng i hvilken versjon som kommer. Jeg skal ha BEGGE!

Og om en F16 dukker opp, må jeg finne noen som kan lage The Beast-skin til den :D

Skrevet

Bra :D

Og OM det kommer en Viper, så må jeg gjøre alvor av moddingsprosjektet jeg hadde på Thrustmaster F16 FLCS/TQS-settet mitt for å få det fra gameport til USB.

Skrevet

Bra :D

Og OM det kommer en Viper, så må jeg gjøre alvor av moddingsprosjektet jeg hadde på Thrustmaster F16 FLCS/TQS-settet mitt for å få det fra gameport til USB.

mulig jeg kan hjelpe,har ett usb kort som jeg ikke bruker,da jeg har ekte F-16 flcs/tqs
Skrevet
  • Forfatter

Du kan drømme du Jon ;)

Jeg vil tippe at vi tidligst ser ED sin Hornet mot slutten av neste år, og EDGE/NTTR i første kvartal 2015. De virket ikke så veldig positive til at de skulle klare å få det ut før nyttår i siste "news letter". Men vi får vel bare kjøpe inn noen flere tuber med tålmodighet og smøre oss :P

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …