Skrevet 16. oktober 2014 10 år Premium Medlem Nais ....... flyr du fortsatt i FSX, eller er du over i P3D ??
Skrevet 19. oktober 2014 10 år Forfatter Ja her går det fortsatt i FSX og det er riktig som Andrew skriver 757. P3D hva er det... : :-[ Må ha ny pc før jeg tenker på P3D.
Skrevet 20. oktober 2014 10 år Premium Medlem Må ha ny pc før jeg tenker på P3D Neida, ingen grunn til å vente. Klarer din PC å dra FSX med brukbar hastighet, klarer den også P3D Muligens kan det være en idè å oppgradere grafikk-kortet ( vet ikke hva du har i dag.... ), men heller ikke dette behøver å være siste og råeste på markedet . P3D2.4 er laget så genialt at den fordeler arbeidet mellom CPU og GPU slik at simmen flyter mye bedre enn FSX . Dessuten (!), i en overgangsfase behøver du jo ikke utslette FSX, og mange av dine yndlingsfly fungerer også i P3D . Som du sikkert husker har jeg alltid vært fornøyd med FSX ( også mens halve verden klaget ), men overgangen til P3D2 hevet flyopplevelsen mange hakk, og stadig flere utviklere begynner å få opp øynene for nye muligheter.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.