Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 27. september 2014 Moderatorer Skrevet 27. september 2014 Hvordan sette opp P3D v3 Multiplayer SERVER for alle som har lyst. En lett innføring følger her Og selfølgelig hvem som vil som får det til kan selv å kjøre Server velg da Host/ session/ public/ standard scenario / ok Gå på internett www://minip.no der finner du din ip som du gir til de som skal være med Hiv in IP til server og post det her da det er jo mye mere moro å være flere sammen Denne kobler du til i menyen under Scenario /multiplayer skriv inn DITT NAVN /SIGN in Connect Directly IP-Address: xx.xx.xx.xx (Status og IP under her ) Ønskelig at vi har kommunikasjon og bruker Teamspeak Når du har logget på TS så gå til fanen Norwegian FSX/P3D multiplayer (microfon påkrevd ) Teamspeak3 for å prate TS3Client må lastes ned for de som ikke har IPadesse Teamspeak = ts3se.clanwarz.com:1125 vi er under fanen p3dv2/3 Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 27. september 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 27. september 2014 P3D Server Offline 8) Starter opp igjen på forespørsel IP-Address: xx.xx.xx.xx Passord i dag er p3d Teamspeak for å prate (se over) Værtema fra ASN(activeSkyNext) Realtime Server står oppsatt på Kjevik /ENCN Jeg selv har valgt Carenado B200 King Air / ENGM [glow=red,2,300]Velkommen folkens [/glow] Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 28. september 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 28. september 2014 [glow=red,2,300]P3D Server Online[/glow] http://flightsim.no/forum/smf/Smileys/default/cool.gif[/img] Stengt for helgen see you next time IP-Address: xx.xx.xx.xx Passord i dag er p3d [img alt=]http://flightsim.no/forum/smf/Smileys/default/wink.gif[/img] Teamspeak for å prate (se over) Værtema Fair Weather Server står oppsatt Norge /ENBO Realtime [/glow] Siter
Marius Nordsve Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Hei Robert Jeg skal bli med en dag det ikke brenner på dass, mye å gjøre for tiden. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 12. oktober 2014 Noen stemning for multiplayer Online server aktivitet i dag ??? Si fra så setter jeg opp server Siter
Tore Stranden Skrevet 12. oktober 2014 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg skulle gjerne prøvd... jeg prøver å finne ut hvordan jeg lager portviderekobling på altibox ruteren min... har jo ikke peiling på rutere Dette må vel være i orden fra min side før jeg kan joine en server? Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 12. oktober 2014 Det trenger du ikke hvis jeg setter opp server Siter
Tore Stranden Skrevet 12. oktober 2014 Skrevet 12. oktober 2014 OK, har du mulighet å sette opp en server nå? Jeg har dessverre ingen mikrofon, teamspeak etc etc, men det får jeg heller skaffe meg senere hvis jeg får dette til å fungere. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 12. oktober 2014 Setter opp en Server nå Tromsø beechraft 1900 ip =xx.xx.xx.xx connect directly ingen passord Server Stengt Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. oktober 2014 Premium Medlem Skrevet 16. oktober 2014 Velkommen i "søndagsklubben" Tore, håper du blir med flere ganger, og at du får deg mic så vi kan forhøre deg om utviklingen ;D Lite aktivitet på multiplayer-fronten for tiden, men vi håper flere dukker opp etter som vinteren strammer taket Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 17. oktober 2014 Skrevet 17. oktober 2014 Ahh. Frihelg / småskummel værmelding og kona jobber hele helga. Skal lure på hva man skal finne på. Hint hint. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 17. oktober 2014 Er på Teamspeak (hint hint tilbake) Søndag fra 15:00 så jobber jeg men muligheten for å ha serveren oppe er der ;) [glow=red,2,300]Søndagsklubbenens P3D server admin[/glow] ;) Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. oktober 2014 Premium Medlem Skrevet 17. oktober 2014 Skal lure på hva man skal finne på. Hint hint Hint hint, hva med lørdag formiddag ? Søndagen blir folksomt hos oss, men æ har noen timer på lørdag . Sjekker innom Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 17. oktober 2014 Den er grei visst du ikke mener formiddag fra ca 0500 ??? kom på TS så ser du om jeg er der kommer på så fort jeg har "tisset" Siter
Christian Andrè Todal Skrevet 17. oktober 2014 Skrevet 17. oktober 2014 Er det online flyging nå med P3D? Tillat å joine? Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 17. oktober 2014 Ingen server oppe nå desverre må være litt sosial med fruen og av og til Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 18. oktober 2014 [glow=red,2,300]P3D V2 Server OFFLINE [/glow] IP xx.xx.xx.xx Passord fås på Teamspeak / IM kan ta litt tid hvis jeg ikke ser de dukker opp Værgeneratorer forbudt untatt er ASN den ødlegger ikke server Velkommen ombord Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 18. oktober 2014 Skrevet 18. oktober 2014 Testing testing Øyvind's iPhone Tapatalk Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. oktober 2014 Premium Medlem Skrevet 19. oktober 2014 Server med top service, trivelig lørdagstur fra Ålesund til Molde . Dagens flyveredskap, A2A Cherokee, P3D2.4. God helg Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 19. oktober 2014 [glow=red,2,300]P3D V2 Server Offline[/glow] IP 85.167.74.18 Reiser på jobb så da blir det desverre ingen server pga.lite fremmøte og interesse Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 2. november 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 2. november 2014 Stemning for litt MP aktivitet i dag ?? Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 2. november 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 2. november 2014 P3D V2 Server OFFLINE IP-Address: xx.xx.xx.xx Teamspeak er en stor fordel så vi kan kommunisere Værgeneratorer forbudt untatt er ASN den ødlegger ikke server Server står på Kjevik Jeg flyr Twin Otter Alle er velkommen Da er serveren stoppet for i dag Kun en som dukket opp og det var Tore Stranden (takk for turen) Vi hadde en koselig flytur til Froland i AustAgder i live Weather grått vær og en tur fra Kjevik til København før vi gav oss .. Håper det er flere som vil dukke opp etter hvert for vi har det hyggelig på turene vi finner på og det er ingen andre krav enn at en har P3Dv2 Ingen innstilling av routere trengs på min server så det er bare å hive seg med Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 8. november 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 8. november 2014 "Helgetilbud" Tenkte å kjøre P3D v2 [glow=red,2,300]Multiplayer SERVER[/glow] for alle som har lyst. En lett innføring følger her Denne kobler du til i menyen under Flights /multiplayer skriv inn DITT NAVN /SIGN in Connect Directly IP-Address: xxx.xxx.xxx.xxx Ønskelig at vi har komunikasjon og bruker Teamspeak Når du har logget på TS så gå til fanen Norwegian FSX/P3D multiplayer (microfon påkrevd ) Teamspeak3 for å prate TS3Client må lastes ned for de som ikke har IPadesse Teamspeak = 5.150.232.11 (klikk her) Server står på Tromsø(ENTC) /Ikke bruk andre værgeneratorer enn ASN /Realtime Jeg har en B200 fra Carenado Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 9. november 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 9. november 2014 Da var serveren stengt for denne helgen Takk til de som møtte Ps vi biter ikke bare å stille opp... koster ikke noe og ingen instilling av ruter etc. for å komme med Alle er hjertlig velkommen neste gang Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 23. november 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 23. november 2014 P3D V2 Server [shadow=red,left]OFFLINE[/shadow] IP-Address: xx.xx.xx.xx Server er i Norge/ Rygge /Dagtid /småfly tenkte å besøke noen GA plasser rundt her Teamspeak er en stor fordel så vi kan kommunisere BRUK DITT NAVN PÅ SERVER IKKE NICK Værgeneratorer forbudt untatt er ASN den ødlegger ikke server Ingen interesse så stengte ned :-\ Dere får si fra om dere ønsker server opp ....blir for dumt å sitte her i timevis hvis ingen gidder å bruke tilbudet..... just my 5cent om den saken Til nye se første innlegg i denne tråden Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. november 2014 Premium Medlem Skrevet 24. november 2014 Trasig at du blir sittende å vente på at ingen møter opp. For min del var jeg bortreist i helga, men det er jo uansett liten aktivitet blant "medlemmene" for tiden. Regner med det er dalende interesse for FS, i tillegg til mange konkurrerende hobbyer. Søndagen er muligens ikke den beste tiden for oppmøte, og nå går vi inn i ei tid med mye julegreier, så kanskje vi kunne prøve en annen kveld i uka ? Du har jo vært veldig generøs, og stilt opp med server i lange tider, men vi kan ikke forlange at du alltid skal være pålogget. Kanskje blir det bedre oppmøte hvis vi har et fast tidspunkt i uka å forholde oss til ?? For min del kunne jeg tenke meg å sette av, f. eks. hver onsdag mellom kl. 1800 og 2100 til felles MP-hygge. Vil nok ikke ha anledning hver eneste onsdag, men det vil bli lettere å "skjerme" denne kvelden, hvis man visste at det var aktivitet da. Ke du mein Robert, kunne dette være noe å foreslå??? Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 24. november 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 24. november 2014 Er jeg hjemme og ikke på jobb (kjører som sagt trailer så vet aldri nårtid jeg må overnatte i bilen) men ellers så er alle dager kandidater hvis det er oppmøte g interesse men folk må si fra Kjedelig å kjøre server alene da får jeg ikke AI trafikk en gang hehe : Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.