Geir Teigo Skrevet 4. juni 2016 Skrevet 4. juni 2016 Vi har faktisk fått serverplass i et serversenter, men ikke hatt hardware som holder mål. Nå har vi fått tak i en pc med god cpu (4,6 GHz) og nok minne til å hoste en løpende FShost sesjon, så håpet er at vi har en fast Flightsim.no multiplayerserver oppe å gå om en stund. Tror sommeren passerer før vi får kjørt i gang GT/NAX Siter
goffen Skrevet 4. juni 2016 Skrevet 4. juni 2016 Det er jo bra. Si fra om det er noe som jeg kan bidra med. Siter
Hans Erik Bye Skrevet 5. juni 2016 Skrevet 5. juni 2016 Blir også gjerne med å flyr av og til når tiden tillater innimellom i en hektisk småbarnsperiode av livet! Det er hyggelig avkobling, og veldig moro !!! Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Moderatorer Skrevet 24. juni 2016 Lurer på om det er noe stemning for en MP server med P3d SISTE VERSJON 3.3.5..i kveld [glow=red,2,300]Si fra her så fyrer jeg opp server[/glow] Ip adresse fås på Teamspeak Ønskelig at vi har kommunikasjon og bruker Teamspeak så vi kan prates underveis ...Mye mere sosialt da... Når du har logget på TS så gå til fanen Norwegian FSX/P3D multiplayer (microfon påkrevd ) Teamspeak3 for å prate TS3Client må lastes ned for de som ikke har IPadesse Teamspeak = ts3se.clanwarz.com:1125 vi er under fanen P3Dv3 Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Moderatorer Skrevet 24. juni 2016 Ingen som meldte sin interesse i kveld . :'( ..synd at miljøet er blitt så dødt da det er sosialt og morsomt ... Får prøve en annen dag ....eller noen som har lyst ?? Si fra så ser vi om vi ikke kan fyre opp en server en dag/kveld Siter
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 26. juni 2016 Skrevet 26. juni 2016 Skriv gjerne på Facebook også! Jeg hadde gjerne blitt med, men har rett og slett ikke fått med meg denne posten Siter
Ole Christian Jøntvedt Skrevet 26. juni 2016 Skrevet 26. juni 2016 Blir det noe i dag da ? Dårlig vær, perfekt for litt multiplayer Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Moderatorer Skrevet 26. juni 2016 JA vi kan jo prøve : Når tid passser det Hva vil dere fly.... bus eller små fly Hvis mulig kom på teamspeak se innlogging over Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Moderatorer Skrevet 26. juni 2016 Prøver igjen gråvær ute så lite annet å finne på noe stemning for en MP server med P3d SISTE VERSJON 3.3.5..i kveld ?? Si fra her så fyrer jeg opp server Ip adresse fås på Teamspeak Ønskelig at vi har kommunikasjon og bruker Teamspeak så vi kan prates underveis ...Mye mere sosialt da... Når du har logget på TS så gå til fanen Norwegian FSX/P3D multiplayer (microfon påkrevd ) Teamspeak3 for å prate TS3Client må lastes ned for de som ikke har IPadesse Teamspeak = ts3se.clanwarz.com:1125 vi er under fanen P3Dv3 Siter
Ole Christian Jøntvedt Skrevet 26. juni 2016 Skrevet 26. juni 2016 Rekker det ikke. Viste ikke at jeg måtte ha 3.3 Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Moderatorer Skrevet 26. juni 2016 Blir noe snaut hvis du skal laste ned og ellers er det gjort på 30 min Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.