Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 7. september 2014 Moderatorer Skrevet 7. september 2014 Noen som er klare for Multiplayer tur FSX eller P3d spiller ingen rolle hvilken server vi bruker for vi kan fly i to leirer så ingen unnskyldning for ikke å være med Kom med innspill ,tid ,etc så får vi i gang noe Teamspeak3 for å prate TS3Client må lastes ned for de som ikke har IPadesse Teamspeak = 5.150.232.11 (klikk her) Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 7. september 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 7. september 2014 Har tatt en tur med 777 er på vei til ENBO server VPN Hamachi Kjører server på min i lp nå. 25.100.52.243.. Geir sin er visst ikke active for øyeblikket Enhd- Enbo lettet akkurat Bare å joine for de som vil og har VPN Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 7. september 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 7. september 2014 Lite respons her så da har jeg startet en flight fra ENBO-EKCH fremdeles 777-200 Fedex Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 Hei Robert. Jeg var opptatt denne søndagen så jeg fikk ikke mulighet til å titte innom. Men hva er det du har fått til i 777 cockpitten din? Ser ut som du har halvparten av min mørkere texture og resten default..? Spørs om du må prøve å legge inn på nytt. Ellers flotte bilder. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 8. september 2014 Forfatter Moderatorer Skrevet 8. september 2014 HEhe er nok default har bare ikke "slengt" inn din fix enda ... Ja ble lite (les ingen)fremmøte i går så det ble nyverving og feilsøking hos Morten Johansen i går...............Må jo få inn nye "koster" her de feier jo så godt sies det Viste seg det var fsuipc som laget bug for han .....resatte den til normal default så funket gass og climb Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.