gunnar_stålmann Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Det er Gofi, men måtte velge et helt sykt navn for og komme inn :-) sikkert restriksjoner. Jeg er villig til og gi dette en sjans til om jeg slipper dustete Modder. Ha en super dag simmmere Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 9. juli 2014 Moderatorer Skrevet 9. juli 2014 Godt å høre Geir håper admin retter opp i navnet ditt så det blir riktig ...for det er jo definnitivt feil nå : Siter
Geir Teigo Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Han skyter seg i foten med å henge ut moderator i første post. Bruker sperret. Han kan logge inn med en av de andre kontoene sine som ikke er sperret enda GT/NAX Siter
Geir Teigo Skrevet 21. juli 2014 Skrevet 21. juli 2014 Hadde jeg vært hårsår, hadde alle brukerkontoene hans vi vet om så langt, vært slettet for lengst. Skjønte ikke helt dette comback forsøket på atter en ny konto. Han har nok av andre å velge mellom. Håp om amnesti mot moderering er utopi. GT/NAX Siter
Jon Arne Iversen Skrevet 21. juli 2014 Skrevet 21. juli 2014 Strengt tatt så er det enten eller. Enten lar du han være her, ellers så stenger du alle kontoene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.