Kjetil1 Skarbø Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Et sukk fra en som har vært borte fra flight miljøet i ca 8 år.... La inn FSX flyr og koser meg, men klarer ikke å koble opp på noen multiplayer servere . Er det med mitt system eller er det bare systemet. Brukte FS2004 før. nå "oppgradert" med FSX (kjøpt da det kom ut, ikke brukt ) Har lagt inn alle oppdateringer 1 og 2 Siter
Morten Ruud Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Lenge siden jeg har fløyet Multiplayer i FSX, selv om det er ustyrtelig morsomt. Men, om jeg ikke tar feil ble veld den Multiplayer-delen levert av Gamespy? De er i hvertfall nedlagt nå. Skjedde for en tid tilbake. Men det er en privat multiplayer-service i gang her på forumet. Ligger vel en bruksanvisning eller mer info under Multiplayer-delen. Forøvrig er jo VATSIM/IVAO en artig multiplayer-del det også hvis det skulle friste etterhvert. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.