Gå til innhold

Alle som driver med flightsim er noen lamere

Anbefalte innlegg

Gjest Gofi Privat
Skrevet

Til deg som driver med Flightsim, kan du virkelig stå inne for denne hobbyen? kan du ikke innrømme at du er en skikkelig nerd, raring og fantastisk spesiell? Makan til Nerder.

Gjest Gofi Privat
Skrevet

Helt sant. Det som også er helt sant var at jeg la denne litt spesielt, for og se om det er noe temperatur her, og det var mindre en forventet.

Klart vi er simmere, jeg er i hvert fall en stolt nerd.

Skrevet

Vi er alle, offisielt, erklært å være nerder, og det på riksnivå. Så slutt å syte, og nyt offentlighetens søkelys 8)

Nerd? Bare fordi man har bevart gutten i seg og har fantasi?

Meget vel fortjent, Andrew. Og dette var vel ikke siste versjon, eller?

Og hvordan får du til dette vannet?

Gjest Gofi Privat
Skrevet

Var du langt nede i rødvinen... ?  8) 8)

Nope :-) Men diskusjon er moro :-)

Gjest Gofi Privat
Skrevet

Hva er problemet??

Vi er alle, offisielt, erklært å være nerder, og det på riksnivå. Så slutt å syte, og nyt offentlighetens søkelys 8)

http://www.nrk.no/hordaland/gjenskaper-norske-flyplasser-1.8266005

Dette er noe å være stolt av. Punktum.

Og om ennå i tvil, så se denne:

http://www.flusinews.de/2014/03/beste-freeware-2013-die-verleihung/

Gratulerer Andrew, men det overasker meg ikke, du er drit dyktig

Skrevet

Takk alle sammen :)

Vi er gull-nerder, Geir. Dere og offentligheten har bidratt, og jeg har aldri sagt det høytt, men har jo tenkt at før eller siden måtte ting vekke litt oppmerksomhet. Ikke overraskende at anerkjennelsen kommer fra Tyskland.

Skrevet

Som Jokke sang, godt å ha noen å hate :)

Simmere har et ufortjent dårlig rykte og det kom enkelte kommentarer med dårlig skjult "jeg er en mer normal person enn deg" holdning under cockpit-byggingen for noen år siden.

Det er vel egentlig slik: jo viktigere det er for en person å snakke ned din hobby jo mer viser personen at de har panikk for å ikke gjøre de til enhver tid "riktige" tingene.

Så vi tøffinger som velger en hobby litt utenfor mainstream er jo de med den egentlige ryggraden :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gjest Gofi Privat
Skrevet

Jeg ser det er folk som ser litt "ned på eller rart" på meg når jeg nevner denne Hobbyen, men personlig så har jeg ikke store baller, bare to kjempe globuser, for jeg driter i det, er meg sjæl, men tror det er lettere for mange og prate om golf for og si det slik :-) Nærmeste jeg kommer Golf er ved utflygningen på Edwards i Las -Vegas.

Men men.

Skrevet

Ah, ja all den politisk korrekte friske luften man kan fylle lungene med når man tar på seg pentøyet og gode sko for 4 dannede timer på gresset. Både trendy og "riktig" på en gang.

Nei, takke meg til P3D, både utrendy og "feil" på en gang.

Kunne muligens strukket meg til en golfsimulator :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...