Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 14. mars 2014 Skrevet 14. mars 2014 Hva med å få igang Heavy flight igjen ? en fast kveld som alle er enige om og passer ? Heavy Flight dvs at man flyr MD11-747-777 eller Airbus 330-340 pax eller cargo 8) Kom med forslag om noen vil ? Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 15. mars 2014 Skrevet 15. mars 2014 Heisann Odd Magne. Jeg er overhodet ikke noen buss sjåfør men jeg stiller gladelig opp med ett eller annet digert uhyret bare for det sosiale. Vi sitter på TS nå og snakker om at vi skulle prøvd å tromma sammen så mange som mulig av gamlegjengen på MP og hvorfor ikke starte med noen Heavy flights? Jeg blir gjerne med på ei runde. Bra initiativ. Håper flere også blir fristet. Siter
Marius Nordsve Skrevet 16. mars 2014 Skrevet 16. mars 2014 Hei Jeg er med hvis kjemien mellom tid og kjærring går opp ;) Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Skrevet 16. mars 2014 Hei, hadde vært morro om flere ble på dette, det var en fin tid når vi flydde sammen (Fin Gjeng) 8) Kom med forslag på hvilken dato og kveld som passer . 8) [move]Jeg velger nok å fly med PMDG 777 [/move] Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 16. mars 2014 Skrevet 16. mars 2014 er gladelig med på dette, som øyvind sier så hadde d vært morro og fått gammlegjengen med, men tar samme forbehold som marius. for min del så passer alle dager uten om man, tir, ons, tor og fre. altså Lørdag og søndag er fine dager for min del Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 16. mars 2014 Moderatorer Skrevet 16. mars 2014 Hopper med på dette jeg og De fleste dager/kvelder passer hvis jeg ikke er på jobb da ??? Siter
Gjest Gofi Privat Skrevet 22. mars 2014 Skrevet 22. mars 2014 Da kaller jeg inn til Hevy flight i morgen, søndag, kl 20. Jeg fikser server etc. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 22. mars 2014 Moderatorer Skrevet 22. mars 2014 Høres bra ut Geir Regner med det er FSX som er simmen Hvor har du planer om å legge ruten tenker da på¨scenery som muligens må klargjøres Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 22. mars 2014 Skrevet 22. mars 2014 skal prøve og rekke det, skal kjøre en kompis til flyplassen, så kan bli litt forsinket. men er forsøket verdt Siter
Marius Nordsve Skrevet 23. mars 2014 Skrevet 23. mars 2014 Endelig er vi i gang igjen ! ;D ;D Desverre er jeg på jobb frem til 2100 , så mulig jeg bare kommer innom TS Siter
Gjest Gofi Privat Skrevet 23. mars 2014 Skrevet 23. mars 2014 Server er oppe og kjøre nå, så om du ønsker og fly inn til Gardermoen for treff og felles takeoff til ENCN først og så videre til ENHD og final ENAL. Et forslag :-) jeg kommer til og fly inn til Gardermoen , fra Lowi, tar av der kl 17 ca skal justere landing til kl 18.30 ENGM, noen som vil bli med så hiv dere på.. Jeg flyr 777 Siter
Gjest Gofi Privat Skrevet 23. mars 2014 Skrevet 23. mars 2014 Er det noen som ikke har fått vpn etc så ta kontakt med meg :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.