Paul Thomas Kvam Skrevet 4. februar 2014 Skrevet 4. februar 2014 Endelig kom der noen plussgrader så det ble mulig å få vasket en inngrodd skitten bil som fruen har stønnet over i lang tid. Startet opp med bilvask i dagmorges men så inngrodd som den var så tok det lang tid og flere vask før den ble bra. Da den endelig var ferdig stelt innvendig og utvendig(etter mange timers arbeid) parkerte jeg den rett framfor utgangsdøren for at fruen skulle se hvor pen den var blitt. Hadde nytrekt kaffe servert da hun kom hjem og tenkte, nå blir det ros å få, så spør hun: Har du husket å skrelle poteter? I morgen starter jeg opp simmen straks jeg har fått i meg morgenkaffen og tar meg heller noen gode flighter utover dagen etter å ha skvettet litt grønnsåpe på gulvet. Siter
Thor Johannesen Skrevet 4. februar 2014 Skrevet 4. februar 2014 He he he. . . . . . Det er gutten sin det - med rett fokus. Først kaffe - så simulator. Det gjelder å prioritere riktig. Heia Paul - vi sees snart. Hilsen fra Thor Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.