Skrevet 21. januar 2014 11 år Vet ikke om noen har nevnt dette før, men dit skal jeg!! 8) http://www.varnesairshow.no
Skrevet 22. januar 2014 11 år Venter og ser hva de klarer å lokke dit før jeg bestemmer meg. I og med at det er den samme helga som flere større show på kontinentet så kan det bli vanskelig å få tak i de helt store teamene. Men som sagt, får de tak i noe interessant så blir det ihvertfall en dagstur. Hvordan er foto-forholdene på Værnes? Noen mulighet til å komme seg under display-line?
Skrevet 24. januar 2014 11 år Da er det bekreftet at vi ikke får se noe til Patrouille Suisse, det sveitsiske solo Hornet displayet, PC-7 team eller den sveitsiske Super Pumaen i år
Skrevet 13. februar 2014 11 år Tsjekkia har meldt at de skal delta på Værnes, dog ikke med hva ennå. Men jeg gjetter på at det blir en L-159 siden de også skal til Karup den helga, så da flyr de sikkert på Værnes på lørdagen og i Danmark på søndagen.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.