Posted November 9, 201311 yr Tenkte jeg bare skulle nevne at en av de store bidragsyterene her på flightsim.no har STOOOOR dag i da. Så kan jo flere henge seg på gratulasjonslisten. GRATULERER MED DAGEN ANDREW!!!!
November 9, 201311 yr Ja gratulere med dagen Andrew. Det blir vel en liten hikas med edelt druebrennevin til kaffen i dag vil jeg tru.
November 9, 201311 yr Takker! Jeg befinner meg i nærheten av den der tyfonen (må jo følge etter den selvfølgelig!), og her er vi bare fire nordmenn, og "gaven" i dag er at jeg har lykkes med å holde dagen hemmelig. Så ingen drink, men en bitteliten seier. Passerer Filippinene snart, så blir det Korea, så Kina for skroting av arbeidsplassen jeg har hatt i tre år. Gjør ikke meg noe, kommer ikke til å savne dårlig air-cond og støy. Hjemme står det en Lagauvelin 16 Years og venter på en Thomsen 50 Years :grin:
November 9, 201311 yr Gratulerer Andrew! Tenk å få en Super Typhoon i gave gitt! Pass på så du ikke drikker hele flasken med en gang. Du blir å lukte bål i dagevis!
November 10, 201311 yr Du blir å lukte bål i dagevis! Ligger bare og ulmer, med han tykje i skallen ... :grin: Takker for hilsner hjemmefra!
November 10, 201311 yr Hei i luken. Grattis med dagen, litt forsinket. Velkommen etter, hehe. Lars Peter. Aka "1958" on multiplayer.