Skrevet 31. oktober 2013 11 år Hei der ute! Satt å tenkte på en liten uformell samling i Oslo der vi kan spise middag og snakke fly og flightsim? Er dette noe folk er for? Gi meg en tilbakemelding, så kan vi finne en dato i lag
Skrevet 31. oktober 2013 11 år Er det en liten, bare bitte liten pils involvert er det mulig en gammel rev hadde listet seg ut
Skrevet 31. oktober 2013 11 år Forfatter Geir, en pils eller to må man kunne unne seg i en slik sammenheng!
Skrevet 31. oktober 2013 11 år Det er bra, sett en dato, sikkert flere som kunne bli med, Fred? Odd Magne? Kjetil? Einar den hardbaldne? og en haug til.....
Skrevet 31. oktober 2013 11 år Forfatter Hva med fredag 15. november? Er det middag og godt i glasset man vil?
Skrevet 31. oktober 2013 11 år Passer for meg....middag? peppes kansje, der er det jo begge deler? sett tid og sted, og jeg er med, skal prate med de andre gutta.
Skrevet 31. oktober 2013 11 år Forfatter Hvis vi sier at det blir 15., så får jeg en tilbakemelding på hvor mange som kommer, så booker jeg bord Deal?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.