Christian Ryberg Skrevet 25. oktober 2013 Skrevet 25. oktober 2013 Hei, jeg har nylig lastet ned iFly 737-NG til FSX, men ikke herfra husker ikke helt hvor jeg lastet det ned fra. Når jeg da skrur av alt mulig i default cockpit til 737-800 fra Microsoft FSX, åpner jeg da iFly 737-800 og alt i cockpiten er på....Hva kan jeg gjøre for å få skrudd av alt i cockpiten til iFly 737-800, og da starte en cold & dark startup? Unnskyld hvis dette ikke ble postet på den rette plassen, og beklager hvis dere synes jeg er en noob, men jeg er ny med iFly 737 så ja...Jeg har prøvd flere turtorials på YouTube men jeg finner ingen som kan hjelpe med dette problemet. Siter
Morten Ruud Skrevet 25. oktober 2013 Skrevet 25. oktober 2013 Det skal være en form for configuration manager når man installerer det. Sannsynligvis ligger den start-menyen et sted. Under iFly eller lignende. Jeg har ikke dette flyet selv. Siter
Christian Ryberg Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Skrevet 25. oktober 2013 Jeg brukte den men den fungerer ikke, jeg har trykket på et valg der hvor flyet skal starte i cold & dark tilstanden, men det funker ikke... Siter
Morten Ruud Skrevet 25. oktober 2013 Skrevet 25. oktober 2013 Antar at du har tittet på side 6 her? http://www.sbin.hu/repository/fsim_repo/planedocs/tutorial.pdf Siter
Roger Dahl Skrevet 25. oktober 2013 Skrevet 25. oktober 2013 Har du husket å trykke på update til slutt i config manageren er lett å overse den Siter
Christian Ryberg Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Skrevet 25. oktober 2013 Jo, nå har jeg da tittet på side 6 i det .pdf dokumentet du sendte over, men skjermene fortsetter å lyse så da er det jo fortsatt strøm i flyet så flyet er jo ikke da cold & dark. Siter
Morten Ruud Skrevet 26. oktober 2013 Skrevet 26. oktober 2013 Nei, det høres ikke ut som cold and dark. Siden jeg ikke har flyet selv tror jeg ikke at jeg får hjulpet deg videre. Mitt siste forslag er å enten å velge cessna, skru av alt som er på dashbordet, og deretter laste inn iFly eller laste inn cessna, skru av alt, lagre flight. Deretter llaster du flighten du lagret, påser at alt er av, og deretter bytter fly til iFly. Det blir det samme som me 737'en, men det er anbefalt å gjøre det med cessnaen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.