Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 16. oktober 2013 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg ble kontaktet av webhotel hosten min for en tid tilbake med at min konto var fryst da det var Malware blant filene. Jeg fikk en liste over filer som måtte fjernes. Dette gjorde at jeg var nødt til å stenge ts3 serveren midlertidig. Jeg kopierte serveren og la den inn på en linux box jeg har hjemme. Dette skapte en del problemer da jeg fikk en konflikt med lisensen jeg har. Jeg kan kjøre flere servere på samme lisens, men ikke "samme" server. Jeg hadde ikke stengt serveren riktig så den ble automatisk lagt ned hver 2 time pga Lisensen. Måten den ble lagt ned på automatisk gjorde at serveren fortsatt kjørte, så scriptet som skulle restarte serveren hvis den ikke var idrift, trodde at serveren fortsatt var online. Så hadde problemer på begge serverene. Da jeg endelig fant ut hva som var årsaken, så la jeg webhotell serveren midlertidig ned for å se hvordan det går med den jeg har hjemme. Så vil la den gå en stund og gjøre en evaluering med dere om hvordan det funker Siter
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Skrevet 16. oktober 2013 Det skal være strømstans hjemme hos meg fra kl 0800 - 1600 pga omlegging av en trafo, så server 5.150.232.11 vil bli offline fra senere i natt og være oppe igjen så snart som jeg får strøm og systemene igang. Server 67.222.46.54 skal være online men med begrensende rettigheter. Siter
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Skrevet 17. oktober 2013 Server 5.150.232.11 er online igjen Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 25. august 2014 Moderatorer Skrevet 25. august 2014 Ts har falt ut Fredrik : Siter
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 25. august 2014 Forfatter Skrevet 25. august 2014 Skal være oppe nå Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 27. desember 2014 Moderatorer Skrevet 27. desember 2014 Den er litt stille i dag her hos meg i dag ...kanskje juleferie ? Failed too Connect Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 27. desember 2014 Skrevet 27. desember 2014 God tur. Skulle gjerne blitt med men er på jobb sjølsagt. Øyvind's iPhone Tapatalk Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 27. desember 2014 Moderatorer Skrevet 27. desember 2014 Slapp av Øyvind bare TS som er stille foreløpig Ingen planlagt tur enda ;) Siter
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Skrevet 27. desember 2014 Skal være iorden nå. Den tok seg en liten ikke godkjent ferie. Har hatt en liten alvorsprat med den. Truer med å bytte den til en mac hehe Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 27. desember 2014 Moderatorer Skrevet 27. desember 2014 Det er bra Fredrik ...kan ta på med all julematen så en trenger en tur på "brisken" for å komme seg igjen Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 17. januar 2015 Moderatorer Skrevet 17. januar 2015 Helgefri på gang igjen : Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 17. januar 2015 Moderatorer Skrevet 17. januar 2015 Oppe å går igjen ;D ;D Siter
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Skrevet 27. februar 2015 Det kan bli noe nede tid på Teamspeak serveren i helgen. Flytter på noe hardware. Skal se om jeg får opp en reserveløsning. kommer med mere info når jeg har det. Siter
stig ivar haukås Skrevet 28. februar 2015 Skrevet 28. februar 2015 om dere er interresert I en teamspeak så har jeg en jeg leiger, som det pr dags dato ikke er noe særlig folk på bortsett fra meg, min bror og en del kammerater av oss. når vi ikke flyr I P3d så spiller vi andre spill (som da er oppdelt I forskjellige kanaler). hvis dere er interresert å bruke så er det bare å komme på. har plass til ca 200stk på min TS Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 1. mars 2015 Moderatorer Skrevet 1. mars 2015 Logget meg på din Teamspeak ts3se.clanwarz.com:1125 Hyggelig at noen stiller opp med en reserveløsning som går 24/7 Siter
stig ivar haukås Skrevet 1. mars 2015 Skrevet 1. mars 2015 har hatt TS serveren I snart 2år nå, det koster meg lite å ha den kjørende og det er litt lettere enn å prøve og hoste den på en egen pc her hjemme. som du sikkert har lagt merke til Robert så hoster jeg serveren via Clanwarz.com fra deres svenske server. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 18. september 2016 Moderatorer Skrevet 18. september 2016 Teamspeak oppsett Last ned clienten her https://www.teamspeak.com/downloads http://i.imgur.com/oBM4B6d.jpg[/img] Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 18. september 2016 Skrevet 18. september 2016 Hvis teamspeak servere koster folk penger å drive, så er det kanskje like greit å opprette en discord som er gratis? Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 26. januar 2017 Moderatorer Skrevet 26. januar 2017 TEAMSPEAK ts3 for flightsim.no brukere Dette er en gratis server som jeg har satt opp for brukerne her på Flightsim.no SE påloggingseksempel i bildet under Address: hh459.teamspeak3.com:9839 Siter
Tormod Nordskog Skrevet 3. februar 2017 Skrevet 3. februar 2017 Hei ! Prøver og komme inn på Team Speak , men får spørsmål om server passord ? Ha fortsatt en flott dag Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 3. februar 2017 Moderatorer Skrevet 3. februar 2017 Sorry Tormod min feil prøv igjen nå så tror jeg du faller inn ;-) Siter
Tormod Nordskog Skrevet 3. februar 2017 Skrevet 3. februar 2017 Det går fint Robert, takk skal du ha Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 24. mars 2017 Moderatorer Skrevet 24. mars 2017 Løfter denne igjen for ser ikke ut til at folket er klar over denne grattistjenesten som ligger tilgjengelig for alle her inne Blir den ikke brukt blir den bare fjernet TEAMSPEAK ts3 for flightsim.no brukere Dette er en gratis server som jeg har satt opp for brukerne her på Flightsim.no SE påloggingseksempel i bildet under Address: hh459.teamspeak3.com:9839 Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 12. mai 2017 Moderatorer Skrevet 12. mai 2017 På grunn av manglende interesse og bruk av den gratis teamspeakserveren jeg hadde satt opp er den nå lagt ned fra i dag Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.