Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Hei, jeg setter status I denne tråden når mine servere er oppe. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Test server er oppe og kjører, star I Norsk modus nå I lokaltid 06.30 kl 13.42 Siter
Thor Johannesen Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Hei Geir Ove! Kan du sende en link til server på min maskin nr 2? Epost: buffalopilot51@gmail.com MVH Thor Siter
Thor Johannesen Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Tusen takk, da er trekkspillet oppe og går. Thor Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 15. desember 2013 Moderatorer Skrevet 15. desember 2013 slettet Siter
Gjest Gofi Privat Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 MP serveren er oppe 24/7 til info for dere som har Hamatchi. God Jul Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 21. desember 2013 Skrevet 21. desember 2013 Takker for det Geir. Skal se om jeg ikke får noen turer i morra. Hint hint. God Jul tilbake. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 26. august 2014 Moderatorer Skrevet 26. august 2014 Da her Geir Ove satt opp ny FSX server på Hamachi clienten Det er meningen den skal gå døgnet rundt ;D Står med fint vær, benyttelse eget værprogramm er lov , norsk tid minus 5 timer går den på . De som ikke har VCN ta kontakt på IM eller via TeamSpeak3 IP: 5.150.232.11 i Norwegian FSX/P3D Multiplayer fanen der ligger som regel jeg online på kveldene når jeg er hjemme så da kan jeg formidle besked til GeirOve for dere som ønsker tilgang til serveren . Geir har ryddet ut innaktive brukere på serveren så ønsker dere tilgang på nytt ta kontakt igjen Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 3. oktober 2014 Moderatorer Skrevet 3. oktober 2014 VPN server er for tiden Inaktiv av ukjent grunn ..kommer med mere info når jeg hører noe :-\ Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 7. mars 2015 Moderatorer Skrevet 7. mars 2015 Beskjed til de som har VPN Hamachi fra Geir Ove Finstad Det kommet beskjed fra Geir Ove at han stenger den 1. April da han ikke er vil sponse server på de som er på flightsim.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.