Inge Jenstad Skrevet 9. september 2013 Skrevet 9. september 2013 Nå har jeg terminert mine abonnement med Telenor og kan derfor ikke bruke min adresse hos @online.no. Men når jeg prøver å bruke min adresse hos @Hotmail.com får jeg beskjed om at den er "bannet". I denne sammenheng betyr vel dette "forbudt" og har kanskje ikke så mye med banning og besvergelser å gjøre. Hva kan jeg gjøre med dette? Ville jo være dumt om jeg mottar en direkte melding til en e-postadresse jeg ikke lenger disponerer. Siter
Oddmund Karlsen Skrevet 9. september 2013 Skrevet 9. september 2013 Har dessverre ikke noen løsning til deg, men har samme problem med min Yahoo mail...den er også banned av en eller annen grunn. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 9. september 2013 Moderatorer Skrevet 9. september 2013 Oprett en e-postadresse på gmail.com den funker Siter
Jan Nordberg Skrevet 9. september 2013 Skrevet 9. september 2013 Er det noen som har erfaring med en @live.no adresse? For har du hotmail så er jo veien til live adr rett rundt hjørnet. Siter
Henrik S. Tangen Skrevet 10. september 2013 Skrevet 10. september 2013 Nei, gmail blir ikke akseptert av forumet. Jeg synes helt ærlig det er veldig merkelig, og ganske utdatert... Siter
Jan Tore Pettersen Skrevet 16. september 2013 Skrevet 16. september 2013 Det aksepteres ikke web-baserte epostadresser her på forumet. Enig i at det er gammeldags,nå som f.eks hotmail kan legges inn i outlook. Vet ikke årsaken til at du terminerte adressen hos Telenor,men hvis det var pga bytte av internettleverandør,kunne du beholdt adressen ved å tegne et frisurf-abonnoement hos dem,dette koster ikke noe.Litt sent å si dette nå kanskje. Siter
Håkon Aarøen Skrevet 16. september 2013 Skrevet 16. september 2013 Alle ISPer tilbyr vel epostadresser? Get, nextgentel etc? Så med mindre man deler wlan med naboen bør jo ikke dette være noe problem? Siter
Hans-Olav Malkenes Skrevet 16. september 2013 Skrevet 16. september 2013 Nei, gmail blir ikke akseptert av forumet. Jeg synes helt ærlig det er veldig merkelig, og ganske utdatert... Eg har gmail, den blei akseptert av forumet.... Siter
Ishtiaq Khushi Skrevet 17. september 2013 Skrevet 17. september 2013 Hvis du har et Apple-produkt (iPhone, iPad eller Mac) kan du lage en iCloud-konto (@me.com eller @icloud.com). Det virker her. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.