Gjest Geir-Finstad Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Hørt rykter om at det skal flyves 777 i kveld, US MP server er oppe og kjører fra kl 20.00 Fin anledning til og teste autoland, er litt dårlig sikt i dag har jeg hørt...humre humre Det er fint vær over hele fjøla foruten ENGM,ENZV,ENBR,og ENBO og ENTC. To sistnevnte har en relativt stygg gusting fra 070 i tillegg, helt opp i mot maxima. Tune in på Atis for vær rapport på 122 er det vell? mener det. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. september 2013 Skrevet 14. september 2013 US GLOBAL ER OPPE. Jeg og fred er på vei med T7 ENGM-EDDH Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 16. september 2013 Skrevet 16. september 2013 Hei, er det en ren FSX server, eller er det plass til p3d også? Har vært borte herifra lenge, men med mørkere kvelder returnerer muligheten til å komme tilbake Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 16. september 2013 Skrevet 16. september 2013 Hei dette er en FSX server. Men om noen setter opp en P3d så skal det være greit, er ikke noe i den som skulle tilsi problemer Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 16. september 2013 Skrevet 16. september 2013 Fint om dere går inn i Hamatchi klienten og endrer navnet til ditt navn isteden for PC navn og alt mulig annet, dette gjør du på preferanser :-) takk Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 16. september 2013 Skrevet 16. september 2013 Klart, skal sende deg link om litt Siter
Vetle Mortvedt Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Hvilken ip skal man bruke for å logge seg på serveren? Siter
Fred Solli Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Du skal vel bruke ip som står utenfor server - enten US Server MP eller Flightsim of Norway Test Server. Ingen av de er aktive akkrurat nå. Når disse er grønne er de online. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 22. september 2013 Moderatorer Skrevet 22. september 2013 Opplever at når jeg kjører Server gjennom klienten med FSrealWx lite så får ikke de andre logget inn Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.