Gå til innhold

August 2013: Tur med MS Stavangerfjord i S4 Suite!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å hedre Lars B Frostad sine utallige reisebeskrivelsar med båtar så skal eg forsøke meg på ein reisebeskrivelse frå ein tur eg returnerte frå i dag :)

Har akkurat komt tilbake etter eit minicruise sammen med min sambuar og son på 3 mnd. Vi reiste frå Bergen mandag 26.08 med retur frå Hirtshals 27.08.

Sidan vi hadde med oss bilen på overfarten fekk vi oss ein dag i Danmark som inkluderte besøk ved Skagen, i Fredrikshavn og til slutt i Ålborg.

Alt i alt var dette ein fin tur. Det var nokre småting som irriterte undervegs:

- Forsinkelse. Båten var ca 2 timar forsinka frå Bergen, dette blei informert om tidleg og kompensasjonen var gratis is på kaia. Korleis denne forsinkelsen kunne bli til 4 timar når vi kom til Danmark var det ingen som hadde forklaring på. I tillegg vart det informert før ilandstigning at boarding kunne gjerast tidlegare enn først anonnsert, men det vart ikkje nevnt at dette kun gjaldt dei utan bil.

- Finish i lugaren. Vi hadde den beste lugartypen som er på båten og måtte alikavel leve med at det vibrerte i takplatene og at bruk av dusjen gjorde at du i praksis vaska heile lugaren.

Sidan båten er såpass ny som den er (har vel gått i knapt 2 mnd) så er det klart at den var flott på alle dei forskjellige områda. Spesielt uteområda var fine der ein kunne vandre rundt nærmast heile båten. I tillegg hadde dei plassert nattklubben/loungen heilt framme i båten slik at det gav godt utsyn.

Matmessig åt vi Tapas den eine dagen og frukost i buffet-restauranten den eine dagen og i Cafe'en den andre dagen. Alt sammen var egentlig heilt ok. Det kan vere verdt å merke seg at frukosten var temmelig lik på begge plassar. I cafeen kunne du lesse opp ein tallerken med kva det måtte vere for ein fast pris, altså likt på buffet. Veldig greit for dei som skal ete middag i buffeten at det også inkluderer drikke (t.o.m alkhol!).

Vi fekk også med verdikupongar for nærmare 700 kr som skulle brukast på mat ved returen. Desse rakk vi ikkje å bruke alt av, men då var det jo hyggelig å få resten utbetalt.

Altialt kosta reisa ca 5500 for to personar (vår lille reiste gratis), og det inkluderte då båtreisa t/r inkl bil. Med fråtrekk for det vi fikk tilbake for kupongane fekk vi ein pris på ca 5000.

Til slutt vil eg seie at lugaren minner litt om 5 stjerners lugarane til Color Line, både i utsjånad og utforming. Men Fjord Line sine er nok litt større. Dog er både badet og innholdet i minibaren betre hos Color Line :)

Fjord Line beskriv denne lugartypen på følgande måte:

Suite med havutsikt

Våre fineste lugarer med flott utsikt og plass for inntil 4 personer

Luksuriøs lugar med høy grad av komfort og flott utsikt med vinduer fra gulv til tak. Lugarene er utstyrt med en dobbeltseng og en sovesofa (dobbel), TV, minibar, bad med dusj og WC. Du finner suite lugarene midtskips og i akter på dekk 9. Størrelsen er 24m2

Litt bilder:

Først av båten (henta frå Fjord Line sine nettsider):

1.JPG

Vi budde på styrbord side i Suite 9341:

bilde0.JPG

bilde1.JPG

bilde2.JPG

bilde3.JPG

bilde4.JPG

bilde5.JPG

Nydelig utsikt gjennom dei store vindauga!

bilde6.JPG

Den skralt utstyrte minibaren som ikkje blei fyllt opp ved returen:

bilde7.JPG

bilde8.JPG

Fann ut at Stavangerfjord har lugarar med "vindauge" i taket ala det lugaren eg hadde på Stena Scandinavica:

bilde9.JPG

Ingen tvil om kva drivstoff denne skuta går på :)

bilde10.JPG

Takk for titten!

Skrevet

Aj aj aj! Lekkert Ole Reidar! Takker for meget flott

trip-rapport, denne var snadder å pløye seg gjennom!

Ser ut som en særdeles fin lugar, ingen tvil om at mye

av interiøret minner svært mye om samme leverandør

som på Fantasy/Magic på Kiel-linjen. Tusen takk for

kommentaren øverst, veldig veldig hyggelig! Er på vei

enten i kveld, eller i morgen - til å poste en trip-rapport

igjen fra tur med Isabella (ex-Viking Isabella) som ble

solgt fra Viking Line til Tallink (en av Crown-søstrene)

i Suite forut på Dekk: 9. Samt den store bildeserien fra

LHR, i bildeavdelingen. Tusen takk nok en gang!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...