Øystein Faye Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Hei, I kveld skal jeg ha min andre trening i tårnet på Gardermoen. Med god mentorering fra Martin Jacobsen. Blir fra 19.00 til 21.00 Norsk tid (17.00z -19.00z). All trafikk taes imot med glede, store og små, IFR og VFR, med halehjul og nesehjul osv. Øystein Siter
Stig A. Danielsen Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Skal alltids få tid til en tur. Hvis noen kunne hjulpet meg med lyden til ATC. Slik er mine voice settings: http://postimg.org/image/lnbyfun0t/ - Har prøvd å stillet ned headset, men til ingen forskjell. Alle ATC'er jeg kontakter er meget vanskelige å tyde. Jeg bruker headset mic og vanlige pc høyttalere. Siter
Øystein Faye Skrevet 26. august 2013 Forfatter Skrevet 26. august 2013 Da var andre trening gjennomført, ble litt hektisk i starten men sånn skal det være. Takker til alle som deltok. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.