Paulo Fernandes Skrevet 23. august 2013 Skrevet 23. august 2013 Dersom noen har et headset til ekte flyvning de vil selge, si ifra her Jeg er mest interessert i et headset med Active Noise Cancelling funksjon. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Vil anbefale deg å prøve få tak i et Bose A20 m/bluetooth. Meeeeget god ANR og meeeeget god komfort. Finnes en del på eBay. De selges også som nye på pilotbutikken.no, dog til nesten 10 000,-. Lykke til med jakten! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 29. august 2013 Forfatter Skrevet 29. august 2013 Bose blir litt i det dyreste laget for meg. Jeg har nå lett og lett i en uke i strekk, og har landet på Beyerdynamic HS400. Den veier like lite som Bose, har 30 DB passiv støyreduksjon og har kabel for mp3-spiller. Også koster den bare 3000 NOK. Satser på at denne gjør meg fornøyd =) Tråden kan ansees som stengt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.