Kjell-Erik_Aarsheim Skrevet 15. august 2013 Skrevet 15. august 2013 Begynner endelig å få ferdig oppsettet av min nye FSX-rigg og tenkte å poste noen ingame screenshots fra en av de første virkelige testflight med alle addons aktivert og takeoff fra ENZV. Addons i bruk er: Opus, Rex, AoN 3.5, NSXII, UTX, Norway Mesh, FTX Global og Aerosoft Stavanger X Siter
Karl M Arsenal Ellingsen Skrevet 16. august 2013 Skrevet 16. august 2013 Pent! Kan jeg spørre hvordan du "merger" Opus og REX? Regner med du bruker Opus sin engine og REX texturer? Siter
Kjell-Erik_Aarsheim Skrevet 16. august 2013 Forfatter Skrevet 16. august 2013 Pent! Kan jeg spørre hvordan du "merger" Opus og REX? Regner med du bruker Opus sin engine og REX texturer? Det stemmer. Har slått av weather-engine i REX og bruker rex kun til å laste texturer. Bruker OPUS til weather-engine og camerastyring. Funker helt problemfritt :-) Siter
Thomas Veggen Skrevet 16. august 2013 Skrevet 16. august 2013 Hvordan liker du kamerafunksjonen i Opus? Jeg satt det opp for et halvt års tid sida, men gikk raskt tilbake til EZCA. Likte ikke kameraovergangene, da view-et først stilles tilbake til opprinnelig posisjon før det skifter kamere. (Om det var forståelig?) Det har jo komt noen oppdateringer siden den gang, har de bedra dette? Ser ut som du har en bra sim gående. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.