John Martin Skrevet 17. juli 2013 Skrevet 17. juli 2013 Hei, Har tenkt å ta opp igjen simulatorflyvingen som jeg har prøvd meg på før. Må derfor ha meg en joystick, da den gamle jeg en gang i tiden brukte er ødelagt. Er det noen som har erfaringer med Saitek Pro Flight Yoke System som selges her i nettbutikken? Hvordan er den kontra Saitek Pro Flight Cessna Yoke System \\, som er vesentlig dyrere? Er Saitek Pro Flight Yoke System overkill for en nybegynner? Har jo ingen hoystick fra før, og den skal jo kun brukes til fly simulator, så tenkte kanskje man fikk en bedre opplevelse med skikkelig utstyr Alt av innspill mottas med stor takk! Siter
Roar Midttun Skrevet 17. juli 2013 Skrevet 17. juli 2013 Har Saitek yoke og pedaler sjøl.Kjempefornøyd med den.Slett ingen overkill,tvert imot.Peis på,kjøp den:) Siter
John Martin Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Skrevet 18. juli 2013 Bestilte settet igår kveld, så har det forhåpentligvis om ikke så alt for lenge =) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.