Marius Granli Skrevet 5. juli 2013 Skrevet 5. juli 2013 Hei Skal ha min første trening online på VATSIM førstkommende mandag fra 1900-2100 lokal tid. Håper flest mulig tar turen opp til Værnes Det blir nok spennende! For øvrig: Ha en fortsatt riktig fin sommer Siter
Marius Granli Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Skrevet 9. juli 2013 Takk til alle som tok turen innom i går Både IFR, VFR og militærfly med begge varianter var langt over hva jeg turte å håpe på Siter
Roar Midttun Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 Morsomt med slike kvelder.Du gjorde en bra figur,tydelig i talen og alt var bare velstand......sjøl hadde æ et par fraser som slo feil ut da barna kom inni cockpit å forstyrra:D...... Siter
Marius Granli Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Skrevet 9. juli 2013 Tusen takk! Hehe, ble litt krøll for meg med VFR i starten, gikk heldigvis bedre etter hvert Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.