Stig A. Danielsen Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Etter mye overveielse så sletter jeg denne tråden pga. jeg syntes det var litt feil av meg å legge dette ut til offentligheten. Hadde det vært mer konkrete trusler så hadde jeg latt det være og kanskje t.o.m anmeldt saken, men dette blir å bidra til mer drama. - De som fikk det med seg var enkelte som har opplevd lignende med samme person, noe som var mitt mål. Og det fikk jeg bekreftet. For sikkerhets skyld så har jeg nok av fysisk og datalagret bevis til et besøksforbud samt anmeldelse mot vedkommende. S.
Espen Samuelsen Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Ser ingen grunn til at folk som driver med sjikane skal beskyttes ?
Gunnar Seljeseth Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Ser ingen grunn til at folk som driver med sjikane skal beskyttes ? Rent bortsett fra at det muligens kan være straffbart å henge dem ut på nett?
Agnor Bertheussen Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Helt enig. Dette synes jeg var en fin avgjørelse av deg. Slikt hører ikke hjemme på forum, hvertfall ikke et flyforum!
Stig A. Danielsen Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Skrevet 5. juni 2013 Muligens straffbart å henge ut folk som driver trakassering, utskjelling og trusler via mail og sms ? Kikk i Norges Lover! Denne personen har nå gått over grensen. Han liker å tro han har sak mot meg, noe han absolutt ikke har. Det er ikke jeg som har drevet samtaler i den form hvor jeg truer noen og deres kjære. Så ikke kom her å si at jeg kan bli straffet for å bevise til andre at vedkommende som har blitt bannet herfra, har nå startet å hugge på en annen. Hadde jeg latt posten være hadde dere nok sett hvem som var den skyldige, men ikke at jeg skal legge mer opp i det.. En ting skal være sagt og det er at hvis en mobber blir beskyldt for å terge noen, og mobberen ikke innrømmer verken feil eller oppførsel. Og står på sitt, uansett hvordan samtaler har blitt ført frem for å la personen ha muligheten til å komme med f.eks unnskyldning. Så sier jo det hele saken! Å være hyggelig med slike folk kommer du ikke langt med... Jeg sliter nok med kronisk smertelidelse, å ha en slik tullekøkk på nakken takler jeg ikke... Klarer ikke dette lenger ! Personen vil bli anmeldt !
Marius Sparby Skrevet 5. juni 2013 Skrevet 5. juni 2013 Enhver form for sjikane/mobbing på et forum bør tas opp med moderatorer/forumeiere, og ikke tas i plenum. Det er nå ihvertfall min mening. Om det utvikler seg til å bli sjikane via epost, telefon, brev eller "in person", så ville jeg kobla politiet inn i bildet og tatt ting den veien. Uansett: det er synd at noen på død og liv skal oppføre seg sjikanerende mot andre, uansett hvilken form det tar. Til syvende og sist vil det uansett bare spille tilbake på den/de som driver med dette.
Agnor Bertheussen Skrevet 5. juni 2013 Skrevet 5. juni 2013 Flightsim.no tar ikke stilling til hvem som har begynnt eller til innholdet i diskusjonen. Vi slår fast at dette er en sak mellom to parter og tråden stenges.
Anbefalte innlegg