Stig A. Danielsen Skrevet 15. mai 2013 Skrevet 15. mai 2013 Jeg bruker FSOpen.Og kan ikke se så veldig mange nordiske folk der. Har møtt et par da, men ikke stort mer enn det. Hvor er det dere alle holder til? - Eller venter dere på REXSimair kanskje? :grin: Stig Siter
Øystein Gudbrands Skrevet 15. mai 2013 Skrevet 15. mai 2013 Jepp, og mange er vi og moro er det Siter
Stig A. Danielsen Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Skrevet 15. mai 2013 vatsim som er tingen asså? Har hørt om det, men antok at det var sånn VA greier..vet ikke helt hva det er engang Hvor mange pleier å være online da? Og er det ATC oftere enn det er på FSOpen? Siter
Roar Midttun Skrevet 16. mai 2013 Skrevet 16. mai 2013 Har ikke brukt FSopen og aner ingenting om dekning der av hverken ene eller andre,men på VATSIM vil jeg mene det så og si alltid er noen.ATC dekning varierer her til lands,men ute i Europa er det ikke så ille.Nå kan det seg være dager der det lite eller ingenting.Folk har vel skole og jobb å passe på. Hvertfall verdt å teste ut:)...... Siter
Stig A. Danielsen Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Skrevet 16. mai 2013 Copy that. har ikke noe server IP e.l.? Eller må man være registrert som vatsim member? Siter
O85_ Skrevet 16. mai 2013 Skrevet 16. mai 2013 VATSIM is a free service. BUT before you start, you have to be registered with VATSIM. The registration process is quite simple and there are no join up costs. Sjekk linken;) Siter
Geir Teigo Skrevet 16. mai 2013 Skrevet 16. mai 2013 OG det krever at du leser deg opp på litt basic kommunikasjon. Les litt og logg på, parkert på en gate og hør på hva de andre sier en stund før du prøver deg selv. Fins mange poster her inne om førstegangsopplevelser på VATSIM. De kan jo være litt artig å lese, men først og fremst trenger du å lese litt i pilotseksjonen på vatsim.net. Lykke til Siter
Stig A. Danielsen Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Skrevet 22. mai 2013 Takker for nyttige tips. Jeg vil se nærmere på dette når jeg har radio delen o.l. iorden Siter
Stig A. Danielsen Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Skrevet 12. juni 2013 Da var jeg endelig kommet meg online. Men kan ikke si jeg ble så veldig positivt overrasket! Ingen atc i norge og virker ut som det er en sjelden ting. Så, folk er her bare for å leke på liksom da eller ?? Slevfølgelig er det mye mer atc rundt om i verden. Men Norge, norden er jo tom som oftest. Det er selvfølgelig lkitt spennende, men ble kjedlig med txt unicom må jeg si. Er teamspeak å vurdere? Jeg fly airhualer online. Så jeg trenger ikke å "leke" at jeg frakter passasjerer fra A til B. mvh Stig Siter
Geir Teigo Skrevet 19. juni 2013 Skrevet 19. juni 2013 DEt er sommertid og lavsesong, men du kan jo titte litt på IVAO også. Du kan sjekke hvor og hvem som flyr med på denne siden: http://webeye.ivao.aero/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.