Marius Granli Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Tja, hva skal man si... Har jo holdt på med dette noen år, så noen add-ons har det blitt. Uansett, har ikke plass for det, og det må dessverre vekk. Jeg har kjøpt noe nytt, det meste brukt. Har uansett aldri hatt noen problemer med noe av det. Bildene får tale for seg selv. Gi bud ut fra hva dere vil ha og mener det er verdt. Noen har jeg to av da jeg har kjøpt enkelte ting samlet. Ingen ting er med på bildene to ganger. Siter
Marius Granli Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Skrevet 8. mai 2013 MD-11 solgt, GEX, UTX og Gardermoen X solgt Siter
Marius Granli Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Skrevet 23. mai 2013 Bump Gi skambud, bedre enn at jeg pælmer det Siter
Marius Granli Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Skrevet 24. mai 2013 Oppdatering, følgende er også solgt: ATR 72-500 Legacy WWII Fighters Blade, Prop, jets Take to the skies Ultimate Traffic 2 Fokker 70/100 Commuter Express Clear for landing Skal prøve å oppdatere med nye bilder når jeg får tid. Og ikke minst svare på alle PM-ene. Geir var først og har virkelig slått på stortromma EDIT: 747-400X også solgt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.