Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Ja, det blir spennende å se hvor lang tid det tar før oss vanlig dødelige kan dra nytte av denne hypersoniske teknologien til "flyreiser" :grin:

Men det er spennende forskning! Jeg driver og leser på Principles of Flight på skolen her for tiden, og det er interessant å se hvordan fysikken bare "forandrer" seg når hastighetene glir gjennom det transsoniske området.

Skrevet

Wow! Det er en fjeredel av topfarten til romfergen det.

Men hvis noen foreslår å prøve å gjøre noe kommersielt ut av dette klarer jeg bare tenke på Concorde..

Skrevet

for meg ser det ut missil og ikke fly, men det som overasket meg er måten b 52 tok av, kom bakenden opp i været før nesa eller er det bare noe galt med mine øyne??

Skrevet
for meg ser det ut missil og ikke fly, men det som overasket meg er måten b 52 tok av, kom bakenden opp i været før nesa eller er det bare noe galt med mine øyne??

Ja no såg eg det og, merkelig.......... :confused:

Skrevet

Barenebarna våre vil riste på huet av hvor lang tid vi brukte på å forflytte oss, slik vi rister på huet i beundring for våre forfedre som reiste tverst over jorda i dagevis i en Constellation ;)

Teknologi er gøy folens :)

Skrevet

Ja,spørs om piloten er vant til å fly taildragger,hehe.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …