Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter

20cm fotoscenery, geotiffen det ble donert penger til her. Det ble grisebra. Noen tiffer er bedre enn andre ved samme påståtte oppløsning, og denne er en av de :smile:

Til sammenligning kan jeg bare glemme ENCN (også innkjøpt foto). Men det dukker nok opp bedre data snart, og da haier jeg til meg apron i 10cm ...

Rendrer ellers ENHD og et nytt prosjekt med stort sett 20cm, men lar det være et hull til apron, som jeg fyller med 10cm data. Gjelder å sleipe det til hehe :grin:

Skrevet
  • Forfatter

Jeg kan sette rwy bredde til null, og da blir den usynlig. Men da vil AI trafikken svikte, for den må ha minst 3m bredde for å kunne fungere. Så jeg kommer til å gjøre dette kun på Lista, som er nedlagt. Og kan hende ikke...om jeg skulle få lyst til å gjenskape litt militær AI trafikk...

Skrevet

Går det ikke an å klippe ut rullebana, og legge det som et groundpoly? Det vil vel legge seg oppå både rullebane og bakkefoto..

Ser forresten veldig bra ut..

Edit: Utifra bilde blender nå vertfall rullebana godt inn med resten :)

Skrevet
  • Forfatter
Går det ikke an å klippe ut rullebana, og legge det som et groundpoly?

Ikke "bare" det, sykt med ekstraarbeid, nope. Prioritering er å få ut fotoscenery, ikke å få med hver sprekk på runway.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …