Roar Midttun Skrevet 12. april 2013 Skrevet 12. april 2013 Vet om noen som skal selge en slik for 1200.- Ubetydelig brukt. Send PM så ordner jeg kontakt med vedkommende:) Siter
Stig A. Danielsen Skrevet 19. april 2013 Skrevet 19. april 2013 Hei. Er denne solgt? Og skulle gjerne likt å vite litt ang deadzones og force feedback om det er noe tess? S. Siter
Roar Midttun Skrevet 19. april 2013 Forfatter Skrevet 19. april 2013 Heisann! Ikke solgt. Er ikke så inne på akkurat denne.Har aldri testa en slik. Hvis du ønske så kan jeg sette deg i kontakt med vedkommende som har den...... Sjekk innom her imorra så kan jeg prøve å finne ut litt;) Siter
Jon Arne Iversen Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 FFB på den er fin den. Rister når du tar av og slikt, selv om det kanskje ikke er slik i virkeligheten... Når det gjelder dødsone så hadde jeg en liten en på min stikke. Den er slapp rundt senter, så det er nødvendig. Men du merket ikke til den egentlig når du fløy siden den var så liten. Jeg hadde den kalibrert helt perfekt for DCS A-10 og det gikk veldig bra med for eksempel Air Refuling, noe som krever ganske mye av stikka. Jeg sitter nå med Thrustmaster Warthog og etter noen dager med den så konkluderer jeg at det er pros and cons med begge to. Siter
Stig A. Danielsen Skrevet 22. april 2013 Skrevet 22. april 2013 Greit å vite, takker for tips Iversen! - @ Roar: PM sendt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.