stig ivar haukås Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 jepp det er det.. noe du lurer på?? Siter
Erik Karlsen Skrevet 1. april 2013 Forfatter Skrevet 1. april 2013 Tenkte kansje vi skulle samarbeide i en region Siter
stig ivar haukås Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 send meg en pm med origin navnet ditt. så kan eg legge deg til. spiller på europa øst 3 serveren. skal spille det litt senere i kveld.. har du skype? Siter
Marius Helstad Skrevet 2. april 2013 Skrevet 2. april 2013 Hvordan er egentlig serverene nå? Stabile? Siter
Erik Karlsen Skrevet 3. april 2013 Forfatter Skrevet 3. april 2013 Mitt bruker navn er Erik0710, og jeg spiller på Europa Vest 2 Serverene fungerer fint nå Siter
John-Steinar Berntsen Skrevet 3. april 2013 Skrevet 3. april 2013 Jeg spiller når jeg er hjemme fra jobb.. så kansje jeg kan joine i neste uke ? Siter
Atle Dreier Skrevet 3. april 2013 Skrevet 3. april 2013 Er det noen som orker å spille det facebookspillet? Det ser pent ut, men det er da også alt. Mekanikken i bunn er jo "broken". Siter
Joakim Hagen Skrevet 3. april 2013 Skrevet 3. april 2013 Atle. Oppdater deg selv nå: http://www.ign.com/games/simcity/pc-128952 Siter
Magnus Vie Pettersen Skrevet 3. april 2013 Skrevet 3. april 2013 Erik Karlsen: Har du fått i gang en region som vi kan være med i? I så fall, hvilken server? Siter
Erik Karlsen Skrevet 4. april 2013 Forfatter Skrevet 4. april 2013 Da har jeg satt opp en region. Jeg er på Eurpoa vest 2, og regionen heter "Flyplasser" Siter
Roy A. Johansen Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Har gitt opp det spillet, skal maaange patcher til før jeg tar opp gijen SimCity. Spillet er tvers igjennom ubrukelig. Siter
Vegard Strømstad Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Enig der gitt. Har testa det i 20 timer nå. Men det blir for lett samt at det er for liten plass å bygge på etter min mening. Så det ble Citiesxl platinum igjen. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 5. april 2013 Skrevet 5. april 2013 Hmm... hadde stooore forventninger til dette spillet, synd at det virkelig var såpass mye feil og bugs. Håper dog de kommer med en offisiell patch, slik at man kan spille "offline" i det minste. Holdt nesten på å bestille "Collectors" Edition av denne nye SimCity, den med lekker metallboks, samt musematte av SimCity-by osv osv. Men slik det ser ut nå, kan jeg nok fortsette med min elskede "Tropico: 4 - Gold Edition" en god stund enda ja.. Siter
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 6. april 2013 Skrevet 6. april 2013 Hadde også store forventninger til SimCity, men med de bitte, bittesmå områdene tilgjengelig kan en ikke lage en skikkelig by. En kan jo knapt lage et forsted... Nei. Det var skikkelig skuffende. Vurderer sterkt Cities XL Platinum i stedet, men har hørt en del negativt om det også... Siter
Bjørn Olav Henjum Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 Jeg var en stor fan av den originale Sim City som kom ut for mange tusen år siden, men jeg har lest at denne versjonen krever at man er logget på internett hele tiden...? Det er jo helt bak mål. Men jeg kan anbefale Sim City 4 med expansions som er veldig billig hos Steam i alle fall. Nok hygge til hundrevis av timer der Siter
Andrew Thomsen Skrevet 16. april 2013 Skrevet 16. april 2013 Er lenge siden jeg bestemte Electronic Arts/Origin skulle ut av mitt liv - permanent. Og det kjennes mer godt enn vondt - for shure. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.