Magnus Riiser Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Skal bestille meg ny bil,og lurte på om mine med forumister synes det er rimelig å be om å få med hengerfeste på kjøpet? Siter
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Spørs litt, husk at det koster rundt 10000,- for en avtagbar krok. Ett par tusen mindre for en fast. Det som er sikkert og visst er at jeg skal ha krok, for det er hvertfall bedre å ha den å ikke bruke, en å ikke ha når du trenger Du må nesten vurdere litt opp i mot annet ekstrautstyr som er med. Hva slags bil er du ute etter? Og er det en helt ny bil? Siter
Jaran Berntzen Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Kjøpte en ny Mondeo i mars i 2011, og da valgte jeg avtagbart hengerfeste. Bortsett fra at jeg klemte fingeren første gangen jeg monterte det på bilen er jeg stor-fornøyd. Anbefales. Tror også at jeg fikk ca 50 % avslag på det - siden bilen var ny... Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Hengerfeste er alltid "kjekt å ha". Har allerede kjørt noen hengerlass hit og dit, så jeg angrer ikke på at jeg skaffet en bil med hengerfeste... Siter
Magnus Riiser Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Skrevet 7. mars 2013 Er helt ny bil.En Mazda 6 Optimum stasjonsvogn med 2.2D.Skal vel betale rundt 400 000 for den.Hengerfeste må jeg ha,men spørsmålet er om jeg kan slippe å koste det selv Siter
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Det er jo alltids lov å prøve seg. Forhandler har jo alltid en pris han skal selge for og legger seg litt over. Er du god til å forhandle så kan du nok få litt av hvert Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.