Pasi Jorgensen Skrevet 27. februar 2013 Skrevet 27. februar 2013 Det har kommet meg for øret at det er en hel haug av XP piloter her på forumet. Det ryktes sågar at det er mulig å fly MP med XP Så det fordrer noen spørsmål til de som vet...eller tror de vet he he, hvordan gjør man dette? Tenker da på oppkobling, hosting og evt ai-fly (hva/hvordan man ser motspillerene rent viuelt hvis man ikke har samme fly installert) osv osv. Dernest så lurer jeg på om man skulle ha arrangert en XP-MP ala de berømte Søndagsturene hvis det er noe interesse? Dette er en åpen post, så synspunkter, tips/triks samt forslag til evt tur mottas med en viss skepsis :grin: :cool: Siter
Marius Nordsve Skrevet 27. februar 2013 Skrevet 27. februar 2013 Kanskje på tide å børste støvet av X-plane. Jeg er med Pasi Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Skrevet 28. februar 2013 Det er bra, regner med at første tur blir i vårt vakkre land, Tom K har jo sluppet Scandinavia 1.7 ganske nylig og vi har jo faktisk endel flyplasser til Norge i XP. Men jeg har aldri testet MP funksjonen i XP, så jeg aner ingenting om hva som venter oss når det kommer til, tja alt :grin: Men vi får møtes til en uformell aften på TS og ta det derifra as we go, kanskje? Siter
Marius Nordsve Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 Ja det får vi gjøre. Er tilgjengelig hver dag etter 1700 Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Skrevet 7. mars 2013 Ja da fikk vi testet MP funksjonene i går kveld Konklusjon: funker ikke :cry: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.