Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har kommet meg for øret at det er en hel haug av XP piloter her på forumet. Det ryktes sågar at det er mulig å fly MP med XP :o

Så det fordrer noen spørsmål til de som vet...eller tror de vet he he, hvordan gjør man dette?

Tenker da på oppkobling, hosting og evt ai-fly (hva/hvordan man ser motspillerene rent viuelt hvis man ikke har samme fly installert) osv osv.

Dernest så lurer jeg på om man skulle ha arrangert en XP-MP ala de berømte Søndagsturene hvis det er noe interesse?

Dette er en åpen post, så synspunkter, tips/triks samt forslag til evt tur mottas med en viss skepsis :grin:

:cool:

Skrevet

Det er bra, regner med at første tur blir i vårt vakkre land, Tom K har jo sluppet Scandinavia 1.7 ganske nylig og vi har jo faktisk endel flyplasser til Norge i XP.

Men jeg har aldri testet MP funksjonen i XP, så jeg aner ingenting om hva som venter oss når det kommer til, tja alt :grin:

Men vi får møtes til en uformell aften på TS og ta det derifra as we go, kanskje?

:)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...