Haagen Tangen Eriksen Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 etter noen år med fsx, og mye bra inspill her på forumet, har jeg flere ganger spurt admin om å få en egen kategori med helikopter, rett og slett for enkelt å finne relevant stoff. Regner med det er flere som bruker fsx/x-plane for å fly rotorwings, og enklere kan få litt tips om dette. Bruker selv fsx som ir-trainer, da jeg har cpl-h og ir-h sp me, men flyr ikke fast enda, så det er et godt verktøy å trene prosedyrer med. Det jeg savner er et forum å snakke med likesinnede, samt en mer oversiktelig plass å samle relevant informasjon om helikoptermodeller, tweeks, addons etc... Håper flere vil ta dette opp med admin så det kan bli noe av, det kan vel ikke være vanskelig å lage en kategori til, og tviler på noen tar skade av det, selv om vi er i mindretall. Siter
Jack J Jackson Skrevet 24. februar 2013 Skrevet 24. februar 2013 Bruk denne i steden. http://www.orbxsystems.com/forum/forum/76-eggbeaters-heaven/ Siter
Haagen Tangen Eriksen Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Skrevet 24. februar 2013 kommer bare error mesage på den linken der ... mulig pga jeg ikke har noe login der Siter
Jack J Jackson Skrevet 24. februar 2013 Skrevet 24. februar 2013 Korrekt, du må gå til http://www.orbxsystems.com/forum/index.php og lage en konto. Siter
Haagen Tangen Eriksen Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Skrevet 24. februar 2013 men det hjelper ikke på spørsmålet mitt...grunnen til at jeg la det ut her er jo fordi det var ønskelig med en sånn kategori i dette forumet... ikke på orbx.... Siter
Jack J Jackson Skrevet 24. februar 2013 Skrevet 24. februar 2013 Det skjønner jeg godt, men det vil du sansynligvis aldrig få til! Det var grunnen til at jeg postet linken. Siter
Haagen Tangen Eriksen Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Skrevet 24. februar 2013 wow.. er alle like positive her inne? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.