Skrevet 23. februar 2013 11 år Nu får jeg snart en ny yoke fra cannada. og lurer på om det er interesse for kjøp av min pent brukte Saitec yoke med throttle Saitec yoker har aluminiums rør i motsetning til CF sin, gangen er mye mer realistisk . Egentlig en fantastisk Yoke. Den har 90 graders sving begge veier. Min nye yoke skal være sendt for en uke siden fra cannada så jeg vet ikke når denne er klar for forsendelse. I original komplett eske Pris : NOK 1100 kr ink frakt
Skrevet 25. februar 2013 11 år Hei! Jeg er også interessert. Byr 1200,- evt noe mer... Du kan ringe eller sende sms derson det er interessant.
Skrevet 6. mars 2013 11 år Forfatter Ny oppdatering, fikk melding fra paypal at ny yoken først ble sendt i dag. Estimert ankomst nu er 7 til 9 virkedager. Etter det kan jeg sende denne avgårde
Skrevet 16. mars 2013 11 år Forfatter Når jeg demonterte Yoken oppdaget jeg en liten bulk merke etter en skrue . den har ingen betydning, unntatt kosmetisk. minsteprisen er den samme. Jeg selger denne fordi jeg har fått ny og det er denne tøffingen
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.