Magnus Riiser Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Er på jakt etter det beste gratis antivirusprogrammet.Noen som har noen tips? Siter
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 20. februar 2013 Premium Medlem Skrevet 20. februar 2013 Jeg bruker Microsoft Security Essentials (MSE). Gratis, bruker lite ressurser, og ligger i bakgrunnen og passer på. I tillegg kjører jeg Housecall nå og da. Den installeres ikke på maskinen, men lastes ned og leter etter virus. Dette er en kombinasjon som passer for meg, men du kan jo bare spørre vår lille venn Google om han kan foreslå gratis eller free antivrus som passer bedre for deg. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 22. februar 2013 Skrevet 22. februar 2013 Hva som er best kommer vel an på hvem man spør. Jeg bruker AVG og er fornøyd med det. Siter
Mathias Næss Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 Sunn fornuft. Ikke brukt noe antivirus på flere år, bare det som følger med W7 av beskyttelse Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 Brukt Avast Free i mange år, og kjempefornøyd. Ikke noe tull på maskina. Sunn fornuft når det gjelder nettbruk er også en selvfølge sammens med ildreven og NoScript. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.