Benjamin Hennes Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Hei! Siden det har vært liten aktivitet på heavyfronten foreslår eg en liten tur vi hadde i 2011 (Fred sin). Denne hadde vi for å øve på det nye PMS (Point Merge) på Gardermoen, men tenker at dette er er en fin rundtur for å sjekke ut vårt nydelige land i simmen! ENZV - ENGM UMSIS Z16 RIPAM ENGM - ENBR ATLAP N623 PIRAG ENBR - ENGM GITRO L24 ADOPI ENGM - ENVA NUVSA Z125 MIRVU Z20 RBU ENVA - ENBO ELSID M609 BNN Z200 STM Rutene skal funke med nyeste Airac. Endret siste til ENBO i steden for ENGM, sånn at det blir litt variasjon. Om det er for mye ENGM, endrer vi det underveis. Sceneries som er anbefalt er altsom finnes for Norge + Aerosoft Stavanger, Værnes og Gardermoen.Sceneries finner man på filbiblioteket på fs.no og i shoppen til Aerosoft. Når det gjelder fly, så anbefaler eg ALLE å sjekke fyfly tråden her på SimNor. Anbefaler at vi bruker max 3 typer. Her er mitt forslag: LevelD 767 PMDG 737NGX Airbus X Extended Håper vi kan møtes klokken 18 lokal tid på Teamspeak med departure 1820-1830. Vel møtt både gamle og nye! TS: 67.222.46.54 Server FSX: Info fåes på TeamSpeak EDIT: Blir så forbaska irritert over den der barnslige modereringen av ordet Simnor. Her er siden som googlelink for dere som ikke vet hva det er. Det er naboforumet. $imnor Clicky! Siter
Marius Nordsve Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Tror jeg må "tørrtrene" litt mere før jeg begir meg ut på multiplayer Siter
Benjamin Hennes Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Skrevet 13. februar 2013 Ingen trang for det. Alle er velkommen! Det er ikke akkurat så seriøst hele tiden kan man si Glemte å nevne at man gjerne kan bruke default fly fra simmen. Siter
Marius Nordsve Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Oki. Skal se om jeg rekker det. Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Må nok stå over, flyr ikke aeroshit-lekebusser :grin: Siter
Benjamin Hennes Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Skrevet 13. februar 2013 Haha, BlackBox er godkjent! Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Pasi, popp innom teamspeak kan du vell uansett. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Her tar vi av i ekte søndagsgjengstil Kanskje ikke helt etter boka :crazy: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.