Bendik Skrevet 12. februar 2013 Skrevet 12. februar 2013 Heisann! Som dere har skjønt, ble Virtual Widerøe utsanket, og Virtual DAT kom på banen. Nå har jeg problemer med kACARS Free versjonen. Når jeg skal prøve å logge med Aacarsen, får jeg CONNECTION ERROR!. Kan trykke på connect to fs, men ikke logge inn. Trenger hjelp! Bendik www.virtualdanish.tk Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Har du lagt inn server filene? Siter
Bendik Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Skrevet 13. februar 2013 Hvor finner man de? Har lagt inn selskapet med URL adressen. Siter
Anders Moen Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Du finner server-filene på samme sted som programmet: http://www.fs-products.net/index.php/kacars-free/downloads-2 (kACARS Free - Module) Anders Siter
Bendik Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Skrevet 13. februar 2013 Modulen ligger i Core-mappa i filezilla Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.