Steinar Grindstein Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Unge lovende Grindstein har invilget seg 16 dager her nede i Thailand. Kom ned mandags kveld. Er er alt bare bra. Ønsker samtlige her inne en riktig god helg. Og trippraport med bilder ifra alle fire flightene med Emirates vil komme i slutten av februar. Om alt går som jeg ønsker får jeg oppgradert til bussnisclas på hjemveien med bruk av miles som er opptjent. Koster kun 5000 miles og oppgradere en klasse :grin:j Siter
Lars B. Frostad Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Høres meget bra ut Mr. Grindstein. Kos deg der nede, har nettopp gått av skipet - etter en svært hektisk periode. Så nå bærer det snart ned til Spania, og så videre til Kanariøyene senere. Blir det Businessclass på vei hjem, må dette virkelig dokumenteres så det holder - høres herlig ut! Vi snakkes! Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 DER JA! Har ventet på 777-Grindstein spesial på leeeenge! Siter
Steinar Grindstein Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Skrevet 4. februar 2013 En riktig god mandag ifra smilets land. Her er det ubehagelig varmt idag. Ferien sålangt har vert mer eller mindre strålende med et lite tilfelle av omgangssyke natt til søndag, men man er no fitt for fight. Det ser ut til at det ikke blir noe bussnisclas på hjemturen. Logget inn for å kjøpe oppgradering, og da kostet den ikke 5000miles, men 32000miles :cry: ha en fotreffelig uke i det kalde nor :grin: Siter
Andrew Thomsen Skrevet 6. februar 2013 Skrevet 6. februar 2013 Kulda kan en kle seg mot. Ikke varmen. Er glad for å være hjemme i kulda, kontra å svette blod utenfor Rio. Men kos deg med alt som er varmt og pent da :wink: :grin: Siter
Steinar Grindstein Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Skrevet 7. februar 2013 Andrew. Du vet at i mot varmenfinnes det masse go drikker som er best isgald, og her nede er det plenty av de for å si det slik :grin: Siter
Lars B. Frostad Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Heller litt for varmt, enn litt for kaldt - sier nå jeg. Men det er godt vi er forskjellige, ellers hadde det blitt trangt her nede. Her på Tenerife, er det nesten skyfritt og solen klatrer oppover på himmelen kl. 08.45 lokal tid. Hele +23 i skyggen i går, og stekende varmt i solen - deilig.. Siter
Truls Petter Elven Skrevet 9. februar 2013 Skrevet 9. februar 2013 Og her i Santiago i Chile var det i dag 35 grader, ganske varmt. Men herlig sted og være da Siter
Lars B. Frostad Skrevet 9. februar 2013 Skrevet 9. februar 2013 Høres helt perfekt ut spør du meg, heller +35 enn -35 - og det så jeg via nett-sendingen av Dagsrevyen; noen nærmet seg langt der oppe i nord, grøss og gru! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.