Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 19. januar 2013 Moderatorer Skrevet 19. januar 2013 Forslag til tur til Søndag FSX er simm for da kan de fleste hoppe med Anbefalt fly..... Beaver med eller uten ski ellers så passer c185 ol. /helicopter kan også benyttes da det er noen plasser der fly ikke kommer ned for de som ønsker det De filene som trengs ligger på Teamspeak under Mp-flights og aktuell dato Ruteplan for fsx og planG ligger ferdig generert Server Info fås på Teamspeak ip 67.222.46.54 Start for turen 1800 Norsk tid Vel møtt nye og gamle Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Moderatorer Skrevet 20. januar 2013 Minner om at "Søndagsklubben" har startet opp igjen og en trenger ikke noe offsielt medlemskap for å være med det er bare å hive seg på Siter
Pål Henrik Jonassen Skrevet 20. januar 2013 Skrevet 20. januar 2013 En gang i fremtiden kommer jeg til å bli med, jeg må bare lære meg å fly først. :grin: Siter
Fred Solli Skrevet 20. januar 2013 Skrevet 20. januar 2013 Pål, da er du kommet til rette plassen. Her er det ingen som slår ihjel noen fordi landinga blei stygg eller man ikke finner frem. Du vil kunne få mye hjelp her inne. Dette tiltaket er for "dummies" og her er det bare gøy. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Moderatorer Skrevet 20. januar 2013 Ja da nærmer det seg og serveren er oppe å går INFO fås på Teamspeak Siter
Jon Arne Iversen Skrevet 20. januar 2013 Skrevet 20. januar 2013 Kan man slenge seg på midt i flighten? 18.00 passer dårlig hr. Siter
Mathias Næss Skrevet 20. januar 2013 Skrevet 20. januar 2013 Jada, er bare å slenge seg på TeamSpeak og høre hvor i løypa vi er det Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Moderatorer Skrevet 20. januar 2013 Går fint det.......... men husk å installere sceneriet som ligger på Teamspeak Det er litt viktig skal en få full glede av turen Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 26. januar 2013 Skrevet 26. januar 2013 Er det noe planlagt for i morgen? Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Moderatorer Skrevet 26. januar 2013 Ikke fra min side da jeg ikke er hjemme så det må bli noen andre som tar pinnen denne helgen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.