Gå til innhold

Amazon.co.uk

Gjest Eivind Oterhals

Anbefalte innlegg

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Hei!

Noen som har erfaringer med amazon.co.uk? Lurer på å bestille noe derifra, men klarer ikke finne ut hvor mye ekstra jeg må betale i frakt og diverse ekstrakostnader.

Noen som kunne hjulpet? :)

Skrevet

Ja for all del! Ikke bli lurt av tollen! Den kan gjøre ting en god del dyrere enn kjøp i Norge. Men Amazon.co.uk og Ebay.com er de sidene jeg oftest går til med kjøp av småe ting, kan spare noen kroner på det hvert kjøp..

Kan også gå innpå www.biit.no (Som er en norsk side som gir deg priser osv i NOK på amazon.co.uk ting og tang)

Skrevet

er helt enig joakim..

men selvfølgelig hivs man ikke får tak i det man vil ha så får man svi når det skal gjennom tollen...

kjøpte en slik http://www.fspilotshop.com/vrinsight-cdu-panel-p-2202.html for ca.6mnd siden, det er desidert det beste kjøpet jeg har gjort til FS men og det dyreste.. denne herligheten kosta meg 3652kr + tolavgift på ca.1300kr endte opp med og betale nesten 5000kr for den... men tro meg å fly PMDG737NGX men en realsize CDU på venstresiden.. rent himmelsk

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...